מוריניו דיבר עם ספינצולה וכבר סימן לו מחליפים אפשריים ברומא

ז'וזה מוריניו | Jurij Kodrun/Getty Images

מגן נבחרת איטליה, שקרע את גיד האכילס וצפוי להיעדר מהמגרשים זמן רב, שוחח עם מאמן קבוצתו וגילה לו פרט מעניין מחדר ההלבשה. הפורטוגלי עצמו החמיא ל"אזורי" וחשף מי לדעתו תעפיל לגמר

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

נבחרת איטליה רושמת את אחד מטורנירי היורו הגדולים שלה אי פעם, כאשר היא נמצאת בחצי הגמר במרחק שני משחקים בלבד מאליפות אירופה שנייה בתולדותיה. למרות זאת, אירוע לא נעים בכלל העיב על השמחה של ה"אזורי" לאחר הניצחון הגדול על בלגיה ברבע הגמר – פציעתו של לאונרדו ספינאצולה כמובן.

הקיצוני השמאלי נפצע לקראת סיום ההתמודדות נגד "השדים האדומים" והוחלף, כאשר לאחר המשחק התבררה חומרת פציעתו של שחקן רומא: קרע בגיד האכילס. כעת, כשנודע כי הוא צפוי להיעדר מהמגרשים לשישה חודשים לפחות, בג'יאלרוסי כבר חושבים על מחליפים אפשריים שימלאו את מקומו בסגל.

לפי דיווח של "סקיי ספורט איטליה", בקבוצתו של ז'וזה מוריניו מעוניינים במרקוס אלונסו מצ'לסי, כריסטיאנו ביראגי מפיורנטינה ופדריקו דימרקו מוורונה, כאשר שחקנה של פיורנטינה נחשב למועמד המוביל להחליף את ספינאצולה באולימפיקו.

אגב מוריניו, המאמן הטרי של הזאבים חשף את השיחה שערך עם ספינאצולה לאחר שהוא אישר כי הוא לא יעמוד לרשותו בזמן הקרוב. "הוא סיפר לי כמה החבר'ה בנבחרת בטוחים בעצמם", אמר הפורטוגלי והוסיף: "אני לא אומר שהם יהיו בגמר ב-100%. יש לי הרבה כבוד לספרד, אבל אני לא חושב שהם חזקים כמו איטליה. למרות זאת, יש להם צורת משחק שאם הוא הולך לכיוון שלהם, הם יכולים להסב נזק עצום לכל יריבה".

לאונרדו ספינצולה | MATTHIAS HANGST/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי