הבלאגן ממשיך לצוף: שחקן נבחרת צרפת תקף את פוגבה, שהגיב בזעם

פול פוגבה | Daniel Mihailescu - Pool/Getty Images

הכישלון של אלופת העולם ביורו 2020 הביא לפרץ של רגשות רבים ובתקשורת המקומית חשפו פרטים חדשים העימות המשולש בין קשר יונייטד, וראן ופבאר

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת הגיעה ליורו 2020 כפייבוריטית לזכייה בטורניר. אחרי זכתה במונדיאל 2018, אלופת העולם עם הסגל הנוצץ שלה חלמה להשלים זכייה שנייה ברציפות בטורניר יבשתי גדול – בדיוק כפי שעשתה ביורו 2000, בו זכתה שנתיים אחרי שהניפה את גביע העולם.

בפועל? זה נגמר בהדחה כואבת מול שווייץ בשמינית הגמר בפנדלים אחרי 3:3 סופר דרמטי בתום 90 דקות. במהלך אותו משחק מול שווייץ נרשם על כר הדשא עימות משולש בין שחקני הטריקולור – פול פוגבה, רפאל וראן ובנג'מין פבאר.

כעת, הדברים מתחילים לצאת החוץ ובעיתון 'לה פריזיאן' הצרפתי חשפו פרטים חדשים על האירוע. פוגבה הואשם שלא עשה הגנה, וכמה מחברי הנבחרת לא ממש היו מרוצים, בלשון המעטה, מהתפקוד שלו בנושא על המגרש.

צפו בתקציר: שווייץ העיפה את צרפת בשמינית גמר היורו

המתח עלה לשיאו כאשר צרפת ספגה שער, ופבאר, שחקנה של באיירן מינכן, שידר את תסכולו כלפי כל והודיע עליו לווראן, בלם ריאל מדריד. ב'לה פריזיאן' חשפו כיצד החל העימות המשולש, ומתברר כי וראן ניגש לפוגבה ואמר לו: "בנג'מין חושב שאתה לא מגן מספיק טוב".

פוגבה היה כעוס, ניגש לפבאר, עמד מולו והגיב בזעם: "מה אמרת?". בדיווח אף נכתב כי פבאר ספג עוד כמה עלבונות במהלך הריב עם פוגבה, שהתנצל לאחר המשחק בחדר ההלבשה בפני וראן. כך, כאמור, על פי הפרסום בתקשורת הצרפתית.

נראה כי היחסים בין מספר שחקנים בנבחרת צרפת בנקודת שבירה. צמד החלוצים, אנטואן גריזמן וקיליאן אמבפה, היו ב"יחסים שרחוקים מלהיות חבריים", נכתב בצרפת. הדבר גרם לחלק מהשחקנים הוותיקים של הטריקולור להתעצבן על הגישה של אמבפה.

כזכור, אחרי המשחק ההוא התפרסמה תקרית ביזארית נוספת, כאשר אמו של אדריאן ראביו, ורוניקה ראביו, אשר משמשת גם כסוכנו, התעמתה עם משפחת אמבפה ביציע ואמרה לאביו של כוכב פריז סן ז'רמן שיגיד לבן שלו "להיות פחות שחצן".

הוגו לוריס, רפאל וראן, בנג'מין פבאר | Marcio Machado/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי