דני אולמו מודה: "לפני היורו לא חשבתי שנגיע לחצי הגמר"

דני אולמו | Friedemann Vogel - Pool/Getty Images

קשר נבחרת ספרד צפוי לשוב להרכב בעקבות פציעתו של סראביה ובראיון לקראת איטליה סיפר: "פנדלים זה לא עניין של מזל, אנחנו ראויים להיות בין ארבע האחרונות וכעת צריכים לספק הופעה שראויה למשחק בוומבלי"

(גודל טקסט)

עד יורו 2020, פאבלו סראביה פתח רק פעמיים בהרכב נבחרת ספרד. קשר פריז סן ז'רמן כבר בן 29, אבל הופעת בכורה ב"לה רוחה" הוא ערך בספטמבר 2019 בלבד והמשחק הרשמי היחיד בו עלה ב-11 היה נגד מלטה במוקדמות היורו.

גם באליפות אירופה הנוכחית הוא לא זכה לעלות ב-11 בשני משחקיה הראשונים של ספרד, בהם נפרדה ספרד ב-0:0 נגד שבדיה וב-1:1 נגד פולין. במשחק השלישי והמכריע הוא כבר קיבל את הקרדיט מלואיס אנריקה ולא רק שכבש, גם בישל פעמיים ב-0:5 על סלובקיה. לאחר מכן הוא כבש גם ב-3:5 על קרואטיה בשמינית הגמר וברבע הגמר נגד שווייץ הוא לצערו נפצע והוחלף במחצית.

צפו בתקציר הניצחון של ספרד על שווייץ

סראביה בספק גדול לחצי הגמר מחר בוומבלי נגד איטליה ונראה כי לא יוכל לפתוח פעם נוספת. המשמעות? את מקומו צפוי לתפוס דני אולמו, קשר לייפציג בן ה-23 שדווקא פתח בהרכב הנבחרת בתחילת שלב הבתים ולמעשה איבד את מקומו לסראביה. עם זאת, אולמו עלה מהספסל מול קרואטיה וכבש צמד, היה מהבולטים על המגרש נגד שווייץ כשנכנס במקום סראביה וכעת בספרד מחזיקים אצבעות שימשיך במומנטום ויוביל אותם לגמר אירופי נוסף.

פראן טורס, דני אולמו | MARTIN MEISSNER/POOL/AFP via Getty Images

לקראת המפגש נגד איטליה החזקה, התראיין אולמו בספרד ותחילה הודה: "אם הייתם שואלים אותי לפני היורו, לא הייתי אומר שנהיה בחצי הגמר, אבל אנחנו כאן ועשינו זאת בכוחות עצמנו. אנחנו ראויים להיות בחצי הגמר וכבר מצפים למשחק גדול נגד איטליה. יש לנו ביטחון בעצמנו".

על ההארכה נגד שווייץ והניצחון בדו קרב פנדלים: "היו לנו מספיק מצבים כדי להכריע את ההתמודדות, אבל לא הצלחנו. לא חשבתי שנגיע לפנדלים אם להיות כן, אבל זה קרה ושם כבר היה קצת לחץ. כן הייתי משוכנע שננצח, כי למרות שכולם אומרים שפנדלים זה מזל – זה ממש לא נכון. גם על פנדלים צריך להתאמן ולדעת כיצד לעבוד וזה משהו שעשינו. גם אני בעטתי ועשיתי את זה עם המון ביטחון בידיעה שאנחנו הולכים לנצח. כולנו סמכנו על אונאי סימון ועל הבועטים וראיתי את הניצחון מגיע".

המחשבות אחרי הפנדל הראשון שהחמיץ סרחיו בוסקטס: "זה נכון שהוא לא בעט טוב. הוא כבר הטעה את יאן זומר כמו שצריך, אבל לא היה לו ולנו מזל בבעיטה הראשונה. ידעתי שאונאי יהדוף לפחות פנדל אחד של שווייץ ושאנחנו פשוט צריכים להבקיע, וזה מה שעשינו".

דני אולמו מכניע את יאן זומר בדו קרב | Anatoly Maltsev – Pool/Getty Images

לקראת הנסיעה לוומבלי: "זה אצטדיון מדהים שאירח משחקים גדולים, המון רגעים גדולים קרו בוומבלי, גם במפעלים כמו ליגת האלופות או אפילו בגביע האנגלי. זה חלום מבחינתי לשחק בוומבלי במעמד כזה באליפות אירופה – ואם אתה מגיע לוומבלי, אתה צריך לתת הופעה שראויה לאצטדיון כמו וומבלי".

אם קיים דמיון בין נבחרות ספרד ואיטליה הנוכחות: "אני חושב שכן, כי אלו שתי נבחרות שצומחות. איטליה נבחרת מאוד שלמה ומאורגנת, שמשחקת כדורגל נהדר מהיום הראשון של היורו, אז הולך להיות קרב יפהפה לצפייה בינינו. גם אנחנו הגענו לכאן חבורה של 24 שחקנים וכל אחד מאיתנו חשוב ותורם את חלקו, כולנו שמנו את האגו בצד וזה המפתח להצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי