סארי: "אם איטליה תזכה, ז'ורז'יניו צריך להיות מועמד לכדור הזהב"

ז'ורז'יניו | Claudio Villa/Getty Images

מאמן לאציו העניק ראיון מרתק והחמיא לחניכו לשעבר בנאפולי וצ'לסי: "גורם להכל להיראות קל". בהמשך סיפר על התקופה ביובנטוס ("לא חגגו כשזכינו באליפות, העונה חגגו מקום רביעי") ורונאלדו ("לא פשוט לאמן אותו")

(גודל טקסט)

באיטליה כבר לא יכולים לחכות לחצי גמר היורו שייערך הערב (שלישי, 22:00) בין ה"אזורי" לבין נבחרת ספרד בוומבלי. אחד משחקני המפתח בסגל של רוברטו מנצ'יני הוא קשר צ'לסי, ז'ורז'יניו, שסוחט מחמאות רבות בתקופה האחרונה. כזכור, השחקן שגדל בברזיל היה שותף לזכיה של הבלוז בליגת האלופות, וכעת הוא רוצה להשלים דאבל פרטי ב-2021 עם זכייה ביורו.

מאוריציו סארי, שהדריך את ז'ורז'יניו בעבר גם בנאפולי וגם בצ'לסי, טען בראיון באיטליה שאם ה"אזורי" אכן יניפו את גביע אירופה ביום ראשון הקרוב, הקשר יצטרך להיות מועמד לזכייה בכדור הזהב: "הוא גורם להכל להיראות קל, זו הגדולה שלו. כשאני הגעתי לצ'לסי, הצלחנו 'לחטוף' אותו ממנצ'סטר סיטי. לאוהדים ולעיתונאים היה קשה בהתחלה להבין אותו, אבל עכשיו אני רואה שהוא מוערך".

בהמשך, מאמנה החדש של לאציו התייחס לעובדה שלא אימן בכלל בשנה האחרונה, לאחר שפוטר מיובנטוס: "הייתי עם המשפחה שלי. קראתי, ראיתי הרבה משחקים וצפיתי במירוצי אופניים. לא מאוד הפריע לי לא לאמן". לאחר מכן, מאמן הביאנקונרי בעבר טען כי האליפות בה זכה, שהייתה התשיעית ברציפות של המועדון, לא קיבלה את היחס הראוי לה: "התייחסו לסקודטו (אליפות איטליה) כדבר מובן מאליו, גם מבחוץ וגם בתוך הקבוצה. אפילו לא חגגנו, כל אחד יצא לארוחת ערב לבדו".

ז'ורז'יניו | Claudio Villa/Getty Images

המאמן התייחס לעונה הקשה שחוותה יובנטוס, שהשיגה רק במחזור האחרון את הכרטיס לליגת האלופות: "חגגו את ההגעה למקום הרביעי. בכדורגל, הניצחון אינו מובן מאליו. לפעמים אתה עובד קשה ולא מנצח. כדורגל השנה, עם המגרשים הריקים, לא ריגש אותי. עכשיו כשאוהדים חוזרים יש את התשוקה".

כזכור, המאמן בן ה-62 הדריך בגברת הזקנה את כריסטיאנו רונאלדו, והוא סיפר כי "לאמן אותו זה לא דבר פשוט, מכל הבחינות. הוא חברה בינלאומית, יש לו את האינטרסים האישיים שמתנגשים עם הכדורגל. האינטרסים שלו מגיעים מעבר לקבוצה או למועדון. אני מאמן, לא מנהל. רונאלדו מביא את המספרים בסוף העונה, אבל השנים האחרונות אני שומע יותר על השחקנים ופחות על הקבוצות".

כריסטיאנו רונאלדו, מאוריציו סארי
כריסטיאנו רונאלדו, מאוריציו סארי | Daniele Badolato – Juventus FC / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי