מקבל אמון: לואיס אנריקה יאריך חוזה עד יורו 2024 בנבחרת ספרד

לואיס אנריקה | Jose Manuel Vidal - Pool/Getty Images

המאמן, שהוביל את ה'לה-רוחה' לחצי גמר יורו 2020 ונטע הרבה אופטימיות לקראת העתיד, צפוי להיות מתוגמל בחוזה חדש. בספרד נכתב: "הקים קבוצה בצלמו ובדמותו ועם עתיד גדול, המנהיג של הנבחרת"

(גודל טקסט)

נבחרת ספרד היא אמנם נבחרת ענקית, אבל אי אפשר להגיד שחזו לה בהצלחה גדולה ביורו 2020. בסופו של דבר היא הגיעה עד לחצי הגמר, בו הודחה רק בפנדלים נגד איטליה, וברור שהיא מאוכזבת – אבל אחרי הרבה זמן, סוף סוף יש תקוות חדשות ואופטימיות אמיתית.

אחרי דור הזהב, שזכה בשלושה טורנירים גדולים רצופים (יורו 2008, מונדיאל 2010 ויורו 2012), נרשמה ירידה טבעית – אבל עכשיו יש ניחוח חדש באוויר עם שחקנים צעירים ומוכשרים כמו פדרי, דני אולמו, אריק גרסיה ועוד, וכמובן המנצח על החגיגה – המאמן לואיס אנריקה.

בתקשורת הספרדית מדווחים היום (חמישי) אנריקה יקבל חוזה חדש מההתאחדות וימשיך להדריך את נבחרת ספרד עד ליורו 2024. כרגע, חוזהו הנוכחי מסתיים בדצמבר 2022 – בתום המונדיאל שייערך בקטאר בנובמבר-דצמבר.

לואיס אנריקה | Wolfgang Rattay – Pool/Getty Images

"לואיס אנריקה הראה ביורו שהוא המנהיג של הנבחרת", נכתב ב-'AS'. "הוא הקים קבוצה בצלמו ובדמותו ועם עתיד גדול". בדיווח מסופר כי אנריקה זוכה לתמיכה מלאה של לואיס רוביאלס, יו"ר ההתאחדות הספרדית, ונושא הארכת חוזהו נמצא בעיצומו.

הארכת החוזה הרשמית צפויה להתבצע לאחר שספרד תבטיח את העפלתה למונדיאל 2022. מוקדמות גביע העולם יחודשו בחודש ספטמבר, כאשר כרגע 'לה-רוחה' מוליכה את בית ב' עם שבע נקודות כעבור שלושה משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי