קולומביה במקום השלישי בקופה בזכות 2:3 דרמטי ומלהיב על פרו

יוטון העלה את האדומים ליתרון מוצדק לפני המחצית, אבל קוואדרדו בכדור חופשי וצמד מבריק של לואיס דיאס - השני בדקה ה-94 - השלימו מהפך במשחק על המקום השלישי

(גודל טקסט)

הגמר הגדול של הקופה אמריקה בין ברזיל לארגנטינה ייערך הלילה (בין שבת לראשון, החל מ-02:50 בספורט1), אבל עוד קודם לכן נערך המשחק על המקום השלישי – והוא בהחלט סיפק את הסחורה. בהפסקת המחצית עוד הייתה זו פרו שהוליכה, אבל קולומביה הפכה, השיגה שער ניצחון בדקה ה-93 והשיגה 2:3 דרמטי שהבטיח לה את המקום השלישי בתחרות.

קולומביה רשמה שלב בתים מאכזב ולמעשה הניצחון היחיד שלה בתחרות היה נגד אקוודור, כי ברבע הגמר היא הדיחה את אורוגוואי בפנדלים אחרי 0:0 בתום 90 דקות, אבל הלילה הציגה משחק נפלא וניצחה בצדק, שמעל כולם היה לואיס דיאס, חלוץ פורטו.

שניות ספורות לפני השריקה למחצית הראשונה, היה זה דווקא ויקטור יוטון, בהופעתו ה-105, שמצא את עצמו באחד על אחד ומשם הדרך לרשת ול-0:1 לזכות פרו הייתה קצרה. האדומים-לבנים היו טובים יותר וקרובים יותר לשער בחצי הראשון, אבל לחצי השני קולומביה עלתה בסערה ועל השוויון חתום חואן קוואדרדו, שבדקה ה-49 בעט כדור חופשי לפינה של השוער, אבל הצליח לעקוף את החומה וגם הוא מצא את הרשת.

חואן קוואדרדו | Andressa Anholete/Getty Images

כעבור 16 דקות המהפך הושלם: השוער קמילו וארגס ראה את לואיס דיאס נשמר ברשלנות, בעט לעברו כדור ארוך על פני יותר מחצי מגרש והחלוץ הצליח להשתחרר משני שומרים, לבעוט לפינה הרחוקה ולהעלות את קולומביה ל-1:2 יקר.

פרו לא נשברה וג'אנלוקה לפאדולה השווה ל-2:2 בדקה ה-82, אבל עם תחילת הדקה ה-94 שוב היה זה דיאס שלקח את הכדור, הפעם הניף את הרגל מכ-20 מטרים והעניק לנבחרתו ניצחון ממש בשניות הסיום ואת המקום השלישי בקופה אמריקה.

נבחרת קולומביה | Andressa Anholete/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי