סאות'גייט לשחקניו: "תבחרו בעצמכם איזה צבע מדליה אתם רוצים לקבל"

הארי קיין וגארת' סאות'גייט | FACUNDO ARRIZABALAGA/POOL/AFP via Getty Images

באנגליה כבר לא יכולים לחכות לגמר, כאשר מאמן הנבחרת חשף את המסר שהעביר לחניכיו לקראת המשחק ההיסטורי. "שתי הקבוצות הטובות ביותר בטורניר הגיעו לגמר, עכשיו זה פשוט עניין של מי תופיע אליו יותר טוב", אמר

(גודל טקסט)

שנים שבאנגליה לא זוכרים טירוף כזה סביב נבחרת הכדורגל שלהם. 55 שנה, ליתר דיוק. מחר (ראשון) ב-22:00 בערב שעון ישראל תעלה נבחרת שלושת האריות לאחד המשחקים החשובים בתולדותיה, אם לא החשוב שבהם, כשתארח בוומבלי את נבחרת איטליה לגמר הגדול של יורו 2020.

ובאנגליה כמו באנגליה, התקשורת שותפה לחגיגה לא פחות ואפילו יותר מההישג הספורטיבי הנהדר. ב"אינדפנדנט" המקומי פורסם ראיון עם מאמן הנבחרת גארת' סאות'גייט לקראת ההתמודדות ההיסטורית, בו הוא שופך מעט אור על השיחות שהוא עורך עם שחקניו במטרה לעורר בהם מוטיבציה, שלא בטוח שחסרה להם לפני משחק בעל חשיבות שכזו.

"אמרתי להם שכעת, אתם יכולים לבחור איזה צבע מדליה תקבלו בסיום המשחק", חשף סאות'גייט, שהתייחס כמובן לעובדה שאף אופציה מלבד ניצחון לא באה בחשבון עבורו ועבור אנגליה כולה. הוא המשיך והוסיף כי "הגמר צפוי להיות קרב בין שתי הקבוצות הטובות בטורניר, ללא צל של ספק. עכשיו זה פשוט עניין של מי תופיע יותר טוב למשחק הספציפי הזה".

גארת' סאות'גייט חוגג | Frank Augstein – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי