בשבוע הבא: החלטה סופית על עתידו המקצועי של כריסיטאן אריקסן

כריסטיאן אריקסן | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

השחקן הדני, שעבר אירוע התמוטטות מחריד ביורו 2020, יגיע בשבוע הבא לבדיקות מקיפות וקפדניות באינטר, אשר גייסה צוות מומחים ואף צוות רפואי מדנמרק בכדי לתת חוות דעת. מה יעלה בגורל הקשר?

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

כריסטיאן אריקסן "כיכב" ביורו 2020 כאשר כולנו חזינו בתמונות המחרידות של כוכב נבחרת דנמרק מתמוטט על הדשא ונאבק על חייו. בדיוק חודש עבר מאז המקרה המצמרר בהפסד 1:0 של הדנים לפינלנד, ומאז הנבחרת של קספר היולמנד הספיקה להגיע עד לחצי הגמר ולהפסיד בו לאנגליה בהארכה.

עתידו המקצועי של אריקסן לא ברור וכרגע לא ידוע האם יוכל להמשיך לשחק כדורגל. אינטר, קבוצתו, כבר הבינה שהיא לא יכולה לבנות עליו מקצועית, לא לקחה סיכון והחתימה על עמדתו את הקאן צ'להאנולו, שסיים את חוזהו במילאן והצטרף לאלופת איטליה.

בינתיים, מדווח ב"גאזטה דלו ספורט" כי בשבוע הבא יעבור אריקסן בדיקות מקיפות שאחריהן ייתכן שתתקבל החלטה סופית על עתידו. הקשר יגיע למילאנו בשבוע הבא ויעבור בדיקת קפדנית אצל הצוות הרפואי של אינטר, שכבר גייסה צוות מומחים בשיתוף עם צוות רפואי מדנמרק בכדי לבצע את הבדיקה ולתת את דעתם.

אינטר אף נמצאת בקשר רציף עם בית החולים בדנמרק בו אריקסן עבר טיפולים לאחר אירוע ההתמוטטות המחריד. על פי הדיווח, ההחלטה הסופית האם להמשיך לשחק כדורגל תהיה שייכת לאריקסן עצמו, אלא אם תהיה דעה חד משמעית על ידי הצוות הרפואי שעליו לא לחזור לשחק כדורגל.

כריסטיאן אריקסן | FRIEDEMANN VOGEL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי