כרטיסים ב-255 אלף דולר: קים קרדשיאן תהיה ביורו, אוהדי אנגליה בלחץ

כוכבת הריאליטי תכננה לילדיה מסע לאליפות אירופה שתיערך בגרמניה, ובאנגליה מזכירים בחשש את "קללת קרדשיאן". אלה המשחקים בהם תצפה

(גודל טקסט)

כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן מתכננת מסע אירופי שיכלול צפייה במשחקי יורו 2024, ובאנגליה מוטרדים. מקורב לקרדשיאן חשף בפני התקשורת את התוכניות שלה ואת המשחקים אליהם תגיע עם ילדיה חובבי הכדורגל.

על פי הדיווחים, קים רכשה כרטיסים למשחק בין ספרד לקרואטיה ב-15 ביוני בברלין ולמחרת תהיה ביציע בגלזנקירשן עם ילדיה במשחק של אנגליה מול סרביה. בניה, סיינט ופסאלם, אוהבים את האנגלים ובמיוחד את הארי קיין. ב-18 ביוני אמורה המשפחה לפגוש את כריסטיאנו רונאלדו, כאשר פורטוגל תשחק בלייפציג מול צ'כיה, וברשימה מופיעים גם המפגשים בין ספרד לאיטליה (20 ביוני בגלזנקירשן) ובין הולנד לצרפת (21 ביוני בלייפציג), לצד משחקי נוקאאוט וכמובן הגמר בברלין ב-14 ביולי.

בתקשורת הבריטית כבר ערכו את החשבון והעריכו כי בהתאם לאורח החיים הראוותני, קרדשיאן תבזבז 255 אלף דולר (מעל 200 אלף יורו) על חופשת הכדורגל הזו. על פי אותו מקורב, לאחר אליפות אירופה היא תמשיך עם המשפחה לפריז כדי להיות חלק גם מהאולימפיאדה.

קים קרדשיאן עם בניה במשחק של ארסנל
קים קרדשיאן עם בניה במשחק של ארסנל מול ספורטינג ליסבון במרץ אשתקד | אימג'בנק GettyImages, Marc Atkins

בתוך ההתרגשות, בקרב אוהדי נבחרת אנגליה התעורר החשש לגבי התופעה המכונה "קללת קרדשיאן" – אמונה טפלה שעלתה לאחר שקים הגיעה לפני כשנה לאצטדיון של ארסנל, נכחה במשחק ההדחה מאירופה בידי ספורטינג ליסבון ו"הואשמה" גם בדעיכה של התותחנים בליגה ואובדן האליפות בשלהי העונה הקודמת. "אל תבואי יותר לאמירויות", אמרו לה אוהדים. לאחר מכן גם הייתה ביציעי פארק דה פראנס ובנוכחותה הפסידה פריז סן ז'רמן משחק ביתי לראשונה בליגה אחרי 715 ימים – 2:0 לראן.

מאז, הנושא עולה בכל פעם כאשר הכוכבת מתייצבת באירועי ספורט ומצטרף לקללה קודמת – על הגברים שהיו במערכות יחסים עם בנות קרדשיאן וחוו לאחר מכן דעיכה בחיים האישיים או המקצועיים. ברשימה הזו הוזכרו בין היתר הכדורסלים למאר אודום וכריס האמפריז, וכן קנייה ווסט, טראוויס סקוט, טיגה ואחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי