הדלפות באינסטגרם וספוטיפיי: יותר מחצי מהסגל של גרמניה נחשף

play
שחקני נבחרת גרמניה, יונתן טה, טוני קרוס, מקסימיליאן מיטלשטאדט | GettyImages, Markus Gilliar - GES Sportfoto
צפו: גרמניה חזרה מפיגור לניצחון 1:2 על הולנד והמשיכה את המומנטום 01:52

אחרי שנאגלסמן השאיר בחוץ את הומלס וגורצקה, הרשימה ממשיכה להיחשף באופן לא שגרתי. פולקרוג, אנדריך וגרוס בפנים

(גודל טקסט)

היורו מתקרב וייצא לדרך פחות מחודש, ונבחרת גרמניה תארח לראשונה את הטורניר היבשתי הגדול. המאמן יוליאן נאגלסמן יפרסם מחר (חמישי) את הסגל באופן רשמי, אבל ביומיים האחרונים נדמה שכל העסק דולף – אולי במכוון ואולי לא. מדי כמה שעות נחשפים שמות של מי שעתידים לשחק ביורו, דרך הרשתות החברתיות או מפורסמים שמעלים את שמות השחקנים בסגל.

השבוע, סערה רבתי נוצרה בגרמניה כאשר נחשף כי מאטס הומלס מדורטמונד וליאון גורצקה מבאיירן מינכן לא נכללו ברשימה של יוליאן נאגלסמן ולא צפויים לקחת חלק ביורו. הדברים נחשפו על ידי הקשר טוני קרוס, שכן נכלל בסגל הנשרים ליורו הקרוב, בפודקאסט שהוא יוצר יחד עם אחיו פליקס קרוס.

הומלס, הבלם בן ה-35, כובש השער שהעלה את דורמטונד לגמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2013, לא נכלל בסגל להפתעת רבים ובמקומו ייקח חלק ניקו שלוטרבק. כאשר את מקומו בנבחרת של הקשר גורצקה יתפוס רוברט אנדריך.

השמות שנחשפו עד כה:

ניקו שלוטרבק (בורוסיה דורטמונד) יונתן טה (באייר לברקוזן) אלכסנדר פבלוביץ' (באיירן מינכן) מנואל נוייר (באיירן מינכן) ניקלאס פולקרוג (בורוסיה דורטמונד) כריס פוריך (שטוטגרט) רובין קוך (איינטרכט פרנקפורט) קאי האברץ (ארסנל) לירוי סאנה (באיירן מינכן) מקסימיליאן מיטלשטאדט (שטוטגרט) רוברט אנדריך (באייר לברקוזן) פסקל גרוס (ברייטון) יוזואה קימיש (באיירן מינכן) אנטוניו רודיגר (ריאל מדריד) אילקאי גונדואן (ברצלונה)

מאטס הומלס שחקן נבחרת גרמניה
לא ייקח חלק ביורו הביתי. הומלס | רויטרס

המשחקים של נבחרת גרמניה בבית א':

14.6, 22:00 | גרמניה – סקוטלנד (מינכן) 19.6, 19:00 | גרמניה – הונגריה (שטוטגרט) 23.6, 22:00 | שוויץ – גרמניה (פרנקפורט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי