מאינו בפנים, רשפורד, סטרלינג וסאנצ'ו בחוץ: סגל נבחרת אנגליה

play
קובי מאינו מנצ'סטר יונייטד | GettyImages
צפו: צמד מרהיב של פודן נתן לסיטי 1:3 ואליפות, קודוס צימק במספרת אדירה 04:10

סאות'גייט זימן 33 שחקנים למשחקי ההכנה לקראת יורו 2024, משמע ששבעה עוד ינופו. קוואנסה, גומז, ג'ונס, וורטון, אזה וטוני ברשימה, הנדרסון לא זומן גם כן

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה היא אולי המועמדת הבכירה ביותר לזכות ביורו הקרוב שייפתח בעוד פחות מחודש בגרמניה. עם שמות כמו הארי קיין, ג'וד בלינגהאם ופיל פודן, הנבחרת של סאות'גייט נמצאת במקום הראשון בטבלת ההימורים כפייבוריטית לזכייה כשהיא מקדימה בין היתר את צרפת סגנית אלופת העולם, גרמניה המארחת, פורטוגל, ספרד וגם איטליה האלופה המכהנת.

היום (שלישי) פרסם מאמן שלושת האריות גארת' סאות'גייט את רשימת 33 השחקנים שלו לתקופת ההכנה ליורו 2024, מתוכם שבעה שחקנים עוד ינופו ולא ישתתפו באליפות אירופה. עם זאת, נרשמו הפתעות גדולות עוד לפני הניפויים – כי כבר בין 33 השחקנים שזומנו נעדרים כוכבים כמו מרכוס ראשפורד, ג'יידון סאנצ'ו, ג'ורדן הנדרסון, ראחים סטרלינג, המגנים בן צ'ילוול וריס ג'יימס וקלווין פיליפ..

מרכוס רשפורד, שחקן נבחרת אנגליה לצד גארת' סאות'גייט
צמד נפלא בדרך לשמינית הגמר. רשפורד וסאות'גייט | רויטרס

באנגליה העריכו הבוקר שרשפורד לא יהיה חלק מהסגל בעקבות עונת בלהות במנצ'סטר יונייטד. הוא גם הסתבך לא אחת בבעיות משמעת מחוץ למגרש וסבל מפציעות בשבועות האחרונים, כך שסאות'גייט נאלץ לוותר על שירותיו ביורו. שחקן נוסף שלא זומן הוא ג'יידון סאנצ'ו שחזר לככב בבורוסיה דורטמונד, כך שבכנף שמאל צפויים לככב פיל פודן וג'ק גריליש, שחקני מנצ'סטר סיטי.

ממנצ'סטר אמור להגיע ליורו גם ילד הפלא בן ה-18 קובי מאינו, שחקן יונייטד שזכה לקרדיט מסאות'גייט. קונור קלאגר מצ'לסי זומן גם כן ומקום ביורו ינסו להרוויח גם שחקני מרכז השדה קרטיס ג'ונס ואדם וורטון מקריסטל פאלאס, כשדי ברור כי דקלן רייס יהיה זה שיפתח בהרכב והשאלה היא רק מי יעלו לצדו.

את התקפת אנגליה יובילו פיל פודן, ג'וד בלינגהאם, בוקאיו סאקה והארי קיין ועל הספסל יחכו להזדמנות שחקנים כמו ג'יימס מדיסון, קול פאלמר ואולי ווטקינס, כשלסגל המורחב זמנו גם אייבן טוני שרק בתחילת 2024 חזר מהשעיה ארוכה, אנתוני גורדון ואברצ'י אזה.

סגל נבחרת אנגליה ליורו

משחקי אנגליה בשלב הבתים

אנגליה – סרביה (16.6) אנגליה – דנמרק (20.6) אנגליה – סלובניה (25.6)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי