שביב תקווה: דפאיי להט, רשפורד כיכב ורוחו חזר

הכוכב החדש של אולד טראפורד זוכה לאהבה
הכוכב החדש של אולד טראפורד זוכה לאהבה | צילום: Gettyimages

אחרי רגעים עגומים, חיוכים גדולים ביונייטד. החלוץ הוחמא: "תחילתה של קריירה מזהירה"

(גודל טקסט)

אוהדי מנצ'סטר יונייטד חוו העונה לא מעט אכזבות, אבל אמש (חמישי) סוף סוף הסתפקו במעט נחת. אולי זה לא היה חלק, אפילו קשה אבל באחת מתצוגות הכדורגל היותר טובות של המועדון בשנים האחרונות רשמו ניצחון 1:5 על מידטיילנד הדנית והעפילו לשמינית גמר הליגה האירופית עם 3:6 בסיכום.

 

הגיבור כמובן היה מרכוס רשפורד שערך בכורה חלומית עם צמד בגיל 18. פול סקולס, אקס יונייטד וכיום פרשן החמיא: "זו היתה בכורה מיוחדת ונקווה שמכאן הקריירה שלו רק תתקדם. עד כה ואן חאל לא היה מרוצה מהיכולת של שחקניו וחסר מזל עם הפציעות (אנטוני מרסיאל נפצע בחימום) ועכשיו יונייטד קיבלה דחיפה רצינית לביטחון שלה".

 

 

גם ואן חאל היה מאושר: "זה מדהים בקשר לרשפורד. במחצית הראשונה הוא רץ יותר מדי על הקווים. אמרתי לו שהוא צריך להיות מול השער ואז הוא יכבוש והוא הבקיע צמד. זה פנטסטי עבורו. היתה לנו הופעה נפלאה. אני בטוח שעכשיו האוהדים נהנו ממשחק ההתקפה שלנו. הפעם פיגרנו, אבל זה לא השפיע עלינו לרעה".

 

"לא היתה לי אופציה אחרת חוץ מרשפורד על הספסל. מרסיאל הרגיש מתיחת יתר בשריר הירך האחורי, הוא לא קרע משהו, כך שאני מקווה שזו לא פציעה רצינית", ציין ההולנדי. ייתכן שרשפורד ישחק גם נגד ארסנל ביום ראשון (15:50, ישיר בספורט1).

 


רוחו ודפאיי מתלחששים. השינוי בדרך? (Gettyimages)

 

השער שכבש רשפורד בגיל 18 ו-117 יום הפך אותו לכובש הצעיר ביותר של יונייטד באירופה. קודם לכן החזיק בשיא בריאן קיד עם 18 ו-275 יום כשכבש ב-1968 מול זאבז'ה הפולנית.

 

הכדורגלן המשחק בנוער של היונייטד יכול לשחק בכנפיים וכחלוץ שני. הוא הוחתם מקבוצת הנוער פלצ'ר מוס ב-2014. אשתקד היה מלך השערים של קבוצת הנוער עם 13 שערים ב-25 משחקים. הוא גם יודע לבעוט טוב כדורים חופשיים וכבש כזה נגד טוטנהאם בגמר גביע הנוער. רשפורד אף הוסיף צמד בליגת האלופות לנוער מול איינדהובן.

 

 

Friday's Telegraph Sport:
Rookie to the rescue#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/Ia7L2py5ec

— Nick Sutton (@suttonnick) February 25, 2016

 

"הוא חומר נפץ", אמר עליו מנהל האקדמיה ניקי באט. "הוא ילד מאוד מוכשר, אבל גם אחד שעובד קשה. הוא מיד תורם קבוצתית", החמיא הקשר לשעבר. אז ואן חאל הרוויח כאן כוכב חדש?

 

מי שעוד זכה למחמאות היה ממפיס דפאיי שסיפק הופעה נהדרת. חברו לנבחרת הולנד דיילי בלינד הבלם ציין: "היתה לו הופעה מצוינת. אני מבסוט בשבילו".

 

בדרך לקריירה מזהירה? (AFP)

 

הבשורות הטובות לא הסתכמו ברשפורד ודפאיי אלא גם בחזרה של מרכוס רוחו אחרי ארבעה חודשים של פציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי