ב-20:00: ממפיס ומרסיאל בהתקפת יונייטד בדנמרק

מאכזב עד כה
מאכזב עד כה | צילום: Gettyimages

ואן חאל לא מזלזל במפגש החוץ מול מידטיילנד בליגה האירופית (ספורט2)

(גודל טקסט)

בלתי נתפס. אדידס, הספונסרית של מנצ'סטר יונייטד, שלחה למועדון חולצות הנמכרות בחנות שלה ובהן הכתובת: "החובה לבדר".

 

העקיצה כלפי המאמן ההולנדי, לואי ואן חאל, שהמשחקים שלו הם משעממים היא ברורה, אולם מדובר במסר חריג מכיוון הספונסור של המועדון, שמעיד עד כמה יש חוסר שביעות רצון ממנו. לאדידס יש השפעה גדולה על המועדון מאחר היא משלמת 750 מיליון ליש"ט לעשר שנים למועדון.

 

אחד מאנשי החנות הרשמית של מנצ'סטר יונייטד אמר: "אני לא מאמין שאנחנו מוכרים את החולצות האלה. ברור לחלוטין שאם הכוונה תמימה היינו צריכים לקבל את החולצות בתחילת העונה לפני שהגיעו כל המשחקים המשעממים האלה והתוצאות הגרועות". אחד האוהדים אמר: "אני לא אלבש את החולצה הזאת. בשביל הם מדברים אלינו ברמזים. שיפעלו ויפטרו את המנג'ר".

 

Thursday's Sun back page:
Pain Roo knee#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#mufcpic.twitter.com/hjSnLLIPuX

— Nick Sutton (@suttonnick) February 17, 2016

 

הערב: משחק אצל מידטיילנד ללא רוני הפצוע

השדים האדומים יפגשו הערב (19:50, שידור ישיר בספורט2) את מידטיילנד הדנית במסגרת הליגה האירופית, ללא ויין רוני, שנפצע בברכו וייעדר כחודשיים. ואן חאל סיפר כי החלוץ נפצע במהלך ההפסד 2:1 לסנדרלנד, אולם המשיך לשחק פצוע: "זה אופייני לשחקן כמו רוני", קבע ההולנדי.

 

הפציעה מדאיגה מאוד את האנגלים. כזכור, פאביו קאפלו לקח את רוני הפצוע למונדיאל 2010 והוא היה רחוק משיאו, אבל מנג'ר אנגליה רוי הודג'סון לא יעשה את הטעות הזאת, וסביר להניח שאם החלוץ לא יהיה כשיר במאת האחוזים ליורו הוא לא יסכן אותו. יש לו כיום מבחר גדול של חלוצים: הארי קיין, ג'יימי וארדי, דני וולבק שחזר מפציעה ואפילו דניאל סטארידג' שאם יהיה כשיר ייכלל בוודאות בנבחרת.

 

לאור הקושי עמה מתמודדת יונייטד בהשגת המקום הרביעי בליגה, נראה כי הסיכוי הטוב ביותר שלה להגיע לליגת האלופות הוא דרך זכייה בליגה האירופית. יחד עם זאת, בסגל של הקבוצה נמצאים שמות אלמוניים יחסית, לאחר שמלבד רוני גם מרואן פלאיני וקמרון בורת'וויק-ג'קסון לא הצטרפו למסע לדנמרק. גם מתאו דרמיאן, שפרק את הכתף בהפסד לסנדרלנד, בספק. כל זה מעניק אפשרות לממפיס דפאי ולאנדר הררה להפגין קצת מהיכולת שהביאה אותם לאולד טראפורד.

 

צפוי לקבל הזדמנות. הררה (gettyimages)

 

הרכבים:

 

מידטיילנד: מיקל אנדרסון; פיליפ נובאק, ניקולאי בודורוב, קיאן האנסן, אדנרה רומר; דניאל רוייר, יאקוב פואולסן, טים ספארב, כריסטופר אולסון, פלונהסיסטו; מרטין פושיץ'.

 

מנצ'סטר יונייטד: דוויד דה חאה; דונאלד לאב, בריאן מקנייר, כריס סמולינג, דיליי בלינד; מייקל קאריק, אנדר הררה, ממפיס דפאי, חואן מאטה, ג'סי לינגארד; אנטוניו מרסיאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי