שיא המשבר? יונייטד הובכה ב-2:1 למידטיילנד

ואן חאל. כאב ראש מתמשך
ואן חאל. כאב ראש מתמשך | צילום: GettyImages

בלי דה חאה שנפצע בחימום, השדים נכנעו בדנמרק. 0:2 לדורטמונד על פורטו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הובכה הערב שוב, כפי שקרה לה פעמים רבות העונה, כשנוצחה 2:1 בדנמרק אצל האלופה מידטיילנד במשחק הראשון בשלב ה-32. נכון שזאת תוצאה לא רעה בכלל לגומלין באולד טראפורד ונכון השדים האדומים עלו בלי וויין רוני ועם 13 פצועים בסגל הרחב, ועדיין המחול סביב לואי ואן חאל יימשך ובצדק.

 

התוצאה עושה חסד עם יונייטד. הדנים, קבוצה חביבה אבל לא יותר מזה, החמיצו לפחות שלוש הזדמנויות לגמור את המשחק בתוצאה שיכולה היתה להעמיד אותם עם רגל וחצי בשמינית הגמר. דויד דה חאה נפצע בחימום, סרחיו רומרו החליף אותו ויונייטד שלא הביאה שוער שלישי, נותרה ללא שוער על ספסל המחליפים. המארחים שלטו במחצית הראשונה עד שספגו גול מקרי מרגליו של ממפיס דפאי בדקה ה-38. סיסטו הוריד את הקבוצות למחצית ב-1:1 אחרי שער נהדר.

 

 

המחצית השנייה המשיכה מאותו מקום בו נפסקה הראשונה. הדנים שלטו ורומרו רשם עוד הצלה נהדרת. ואז הגיעה הדקה ה-77. אונצ'או, ניגרי צעיר ותואם ברונו קוניה, התנהל בחופשיות רבה מדי בסמוך לרחבה האנגלית ובעט כדור מ-16 מ' שעבר את המגנים ואת רומרו. סיום מביך למשחק מביך, בעונה שרושמת עוד עוד שיאים שליליים.

 

 

הרכבים

 

מידטיילנד: מיקל אנדרסון; פיליפ נובאק, ניקולאי בודורוב, קיאן האנסן, אדנרה רומר; דניאל רוייר, יאקוב פאולסן, טים ספארב, כריסטופר אולסון, פלונה סיסטו; מרטין פושיץ'.

 

מנצ'סטר יונייטד: סרחיו רומרו; דונאלד לאב, בריאן מקנייר, כריס סמולינג, דיליי בלינד; מייקל קאריק, אנדר הררה, ממפיס דפאי, חואן מאטה, ג'סי לינגארד; אנטוניו מרסיאל.

 

מהלך המשחק

 

דקה 1

דה חאה נפצע בחימום (ראה למעלה), רומרו החליף אותו. המעניין הוא שיונייטד נותרה ללא שוער מחליף על הספסל.

דקה 14

נגיחה של פושיץ ורומרו מזנק ועוצר על הקו, קאריק מרחיק בבעיטה מאזור הסכנה.


 רומרו מזנק. הצגה של השוער המחליף (Gettyimages)

דקה 27

קאדלץ באחד על אחד מול רומרו, אבל הצ'כי בעט לרגלו של השוער הארגנטיני. איזו החמצה.

דקה 38

0:1 ליונייטד – כשלא כובשים, סופגים. ערבובייה ברחבה הדנית ודפאיי דחוק מקרוב פנימה.

דקה 44

1:1 – סיסטו החל בפריצה מסחררת שהסתיימה בבעיטה לרשת הגבוהה. רומרו נותר חסר אונים.

דקה 57

אונצ'או המחליף סיים התקפה נהדרת של המארחים בנגיחה מקרוב לחיבורים, רומרו התעופף והדף.

דקה 77

1:2 – אונצ'או התנהל עם הכדור די בכבדות סמוך לרחבה אבל אז הסתובב ובעט כדור שחתך את כל הגנת יונייטד והפתיע גם את רומרו עד שנעצר ברשת.

 

דורטמונד – פורטו  0:2 (צפו בתקציר)

 

סגנית מוליכת הבונדסליגה רכשה מקדמה חשובה לקראת הגומלין בפורטוגל. כבר בדקה ה-6 הגביה הנריק מקיטריאן לעבר לוקאש פיזצ'ק שנגח, איקר קסיאס הדף ואת הריבאונד כבר נעץ הפולני ברשת וקבע 0:1 לדורטמונד. מרקו רויס קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-71 במבצע קבוצתי יפה ומבישול של מקיטריאן.

 

פיזצ'ק צוהל. מה יהיה עם פורטו (Gettyimages)

 

פיורנטינה – טוטנהאם  1:1 (צפו בתקציר)

 

נסאר צ'אדלי העלה (37) את האנגלים ליתרון בפנדל לאחר שבן דייוויס הוכשל ברחבה. האיטלקים השוו (59) בשער מרהיב של פדריקו ברנרדאסקי. האיטלקי ירה כדור אדיר מ-25 מ' שפגע ברגלו של ראיין מייסון וטס לחיבורים.

 

גם באירופה טוטנהאם פורחת (Gettyimages)

 

תוצאות נוספות:

 

ויאריאל – נאפולי 0:1 (דניס סוארס 82)

סביליה – מולדה 0:3 (פרננדו יורנטה 35 ו-49, קווין גאמיירו 72)

סנט אטיין – באזל 2:3, אנדרלכט – אולימפיאקוס 0:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי