סטארידג': אני מאושר בליברפול, הכל המצאות

סטארידג'
סטארידג' | צילום: gettyimages

החלוץ לפני הגומלין מול אאוגסבורג: "חוסר כבוד לומר שלא רציתי לשחק"

(גודל טקסט)

חלוץ ליברפול דניאל סטארידג' דחה את הידיעות והשמועות שהוא מתכוון לעזוב את אנפילד בסוף העונה. השחקן גם שלל את הידיעות כאילו לא שיחק באחרונה בגלל שהוא לא נאמן לקבוצה בראיון לפני הגומלין הביתי מול אאוגסבורג במסגרת שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית (19:50, שידור ישיר בספורטHD1). 

סטארידג' הפסיד משחקים רבים בשנתיים האחרונות בגלל פציעות רבות, אבל דחה את הטענות כאילו הוא לא מחויב לליברפול וכינה אותן "מדהימות ומאכזבות". החלוץ אמר: "לומר ששחקן לא רוצה לשחק עבור קבוצה זה חוסר הכבוד הכי גדול שיכול להיות. לומר דברים כאלה זה פשוט לא מתקבל על הדעת, אבל זה הכדורגל ואנשים זכאים לומר את דעתם. הרבה דברים שאנשים אומרים עליי לא נכונים, אבל אני מנסה לא לעקוב אחרי הרשתות החברתיות". 

סטארידג', ששיחק העונה רק תשעה משחקים בכל המפעלים, אמר שהוא בונה על העתיד שלו באנפילד: "אני רגוע ומאושר בליברפול, לא יודע מהיכן כל ההמצאות האלה".

ליברפול, שלא הרשימה מול הקבוצה הגרמנית במשחק הראשון, תחסר את הבלם הקרואטי הפצוע דייאן לוברן וכן אדם ללאנה, ג'ו אלן ומרטין שקרטל עדיין פצועים. יורגן קלופ הבטיח לא לספסל שחקנים במטרה לשמור אותם לגמר גביע הליגה ביום ראשון נגד מנצ'סטר סיטי. לדברי המנג'ר, הוא מקווה שסטארידג' ופליפה קוטיניו ישחקו נגד אאוגסבורג: "שחקנים שהיו פצועים הרבה זמן צריכים לשחק כמה שיותר".

מנגד, הקבוצה הגרמנית סובלת ממכת פציעות. החלוץ הארגנטיני-פראגוואי ראול בובדיז'ה, שכבש 11 שערים העונה, נפצע באימון האחרון ולא הגיע עם קבוצתו לליברפול. הקשר מרכוס פולנר ינותח בגרמניה. חמישה שחקנים נוספים בסגל פצועים ולא ישחקו.


קלופ, לא מוותר לפצועים (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי