קלופ: ליברפול-יונייטד זה האמא של המשחקים

כמו חלום שהתגשם. קלופ
כמו חלום שהתגשם. קלופ | צילום: Gettyimages

המאמן: "בדיוק מה שאתה רוצה כשאתה צעיר. נותרו עכשיו רק קבוצות חזקות"

(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר הליגה האירופית יתחילו ביום חמישי עם מפגש נוצץ בין ליברפול ומנצ'סטר יונייטד (20:00 שידור ישיר בספורט2), אותו הגדיר מאמן המייטירדס יורגן קלופ כ"האמא של כל משחקי הכדורגל".

 

"זה בדיוק מה שאתה רוצה כשאתה צעיר, זה הדבר הכי טוב שיכול להיות בכדורגל", השתפך הגרמני. "זה מפגש ממש, ממש גדול. אני מקווה שזה לא יהיה המשחק הכי גדול בקריירה שלי בליברפול, אבל זה מאוד חשוב. לא הייתי יכול לדמיין לעצמי לפני כמה שנים שאני אשב על הספסל בשעה שליברפול תשחק נגד מנצ'סטר יונייטד. זה אחד הדברים הטובים ביותר שאני יכול לדמיין".

 

 

מנצ'סטר יונייטד-ליברפול, אחד הדברים הטובים שקלופ יכול לדמיין (gettyimages)

 

"נכון, שמחתי מההגרלה. לא כי המשחק קל אלא פשוט כי הוא מרגש את כולם. כל מי שקשור בצורה כזו או אחרת לליברפול מתרגש מהמשחק", המשיך קלופ. "אני לא מאמין באויבים בכדורגל אבל אני כן מאמין ביריבים אמיתיים. אין לי שום בעיה עם לואי ואן חאל אבל הדבר האחרון שאני רוצה זה שהוא ינצח. אתה יכול לשחק נגד החברים הטובים ביותר, אבל אם הם לובשים את החולצה הלא נכונה אתה יכול לשכוח מכל החוויות המשותפות שהיו לכם במהלך החיים".

 

קלופ מודע לסטטיסטיקה הלא מחמיאה לפיה ליברפול הפסידה בכל ארבעת מפגשיה האחרונים עם השדים האדומים, והוא בטוח שהריצה תסתיים. "אני זוכר את ההפסדים האלה. אולי לא שיחקנו הכי טוב שיכולנו לשחק אבל שיחקנו מספיק טוב בשביל לנצח. לפעמים זה הכדורגל. הם אמנם ניצחו בארבעת המפגשים האחרונים אבל אני לא חושב שהם יותר טובים ואיכותיים מאיתנו. לדעתי יחסי הכוחות קרובים למדי".

 

קלופ: "אין לי שום דבר נגד ואן חאל" (gettyimages)

 

הגרמני, מודע לעובדה שהסיכוי הטוב ביותר שלו להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה הוא באמצעות זכייה בליגה האירופית, ולרשותו יעמדו דניאל סטארידג', פיליפה קוטיניו ודז'אן לוברן שפספסו את המפגש האחרון בין הקבוצות לפני כחודשיים.

 

"אנחנו יכולים לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו בפרמייר-ליג אבל עדיין לא נגיע לאחד מארבעת המקומות הראשונים, פשוט כי זה לא בידיים שלנו", הדגיש קלופ. "בליגה האירופית יש הרבה קבוצות איכותיות. אנחנו לא צריכים לחשוב על הגמר אלא רק על ההעפלה לשלב הבא".

 

"זה טורניר נהדר, אמרתי את זה מהיום הראשון שהייתי פה ועכשיו כולם יודעים", הדגיש. "כרגע נותרו רק קבוצות איכותיות בטורניר הזה. מעכשיו זה משהו כמו ליגת האלופות הקטנה, ובנקודה הזאת זה המשחק הכי גדול שאני יכול לדמיין".

 

כשיר. סטארידג' (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי