קלופ: מי שלא חושב שיהיה משחק ענק, לא מבין כדורגל

ראש בראש משובח הערב באנפילד
ראש בראש משובח הערב באנפילד | צילום: Gettyimages

מנג'ר ליברפול דרוך לפני המפגש מול יוניטד. לואי ואן חאל יעשה היסטוריה?

(גודל טקסט)

ליברפול ומנצ'סטר יונייטד ייפגשו הערב באנפילד למפגש ראשון ביניהן אי פעם במסגרת אירופית, בשמינית גמר הליגה האירופית (22:00, ישיר בספורטHD2).

 

השתיים היו קרובות לפגוש אחת את השנייה ב-2002 כשלברקוזן הדיחה את ליברפול ברבע גמר גביע האלופות ומנעה ממנה מפגש עם מנצ'סטר יונייטד בחצי וב-2008 מנע אברהם גרנט עם צ'לסי מליברפול להיפגש באיצטדיון לוז'ניקי בגמר עם יונייטד. אולי המסגרת של הליגה האירופית פחות נוצצת, אבל כמו שהגדיר זאת אתמול יורגן קלופ: "זה האמא של המשחקים". 

 

 

"ראיתי הרבה משחקים באלופות שהיו זבל", אמר יורגן קלופ במסיבת העיתונאים לפני המשחק, "אני יודע ששתי הקבוצות רוצות לשחק רק באלופות, אבל הליגה האירופית יכולה להיות טורניר מדהים. אם אתם לא מבינים שזה משחק ענק אתם כנראה לא מבינים בכדורגל". 

 

קלופ. "האמא של המשחקים" (Gettyimages)

 

גם הקשר אדם לאלנה הצהיר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים על העתיד שלנו בקבוצה ורוצים לנקום ביונייטד. אנחנו צריכים לשכנע את יורגן קלופ שמקומנו בקבוצה, הוא אולי ירצה להביא בעונה הבאה שחקנים שלו לליברפול ועלינו לתת את המקסימום ולהוכיח לו".

 

לואי ואן חאל, מנג'ר השדים האדומים, רוצה להיכנס להיסטוריה כמנג'ר הראשון שינצח את ליברפול חמש פעמים ברציפות: "זה יכול להיות מצוין עבורי, האוהדים יאהבו אותי יותר". 

 

השתיים יצטרכו להיזהר דווקא מהאיש עם המשרוקת במשחק. קרלוס ולאסקו הספרדי ידוע כשלפן כרטיסים כרוני. הוא שלף תשעה כרטיסים אדומים העונה בליגה הספרדית והרגיז את אוליביה ז'ירו מארסנל כשהראה לו את האדום בשלב הבתים מול דינאמו זאגרב באוגוסט. בסופרקאפ הספרדי הרחיק את ג'רארד פיקה מברצלונה וקיקה סולה מבילבאו. בשני המשחקים האחרונים בליגה שלף ביחד 16 צהובים. 

 

קלופ VS ואן חאל. ההולנדי יעשה היסטוריה? (Gettyimages)

 

הרכבים משוערים

 

ליברפול: סימון מיניולה, נתניאל קליין, מאמדו סאקו, דיאן לוברן, אלברטו מורנו, אמרה צ'אן, ג'ורדן הנדרסון, אדם לאלנה, רוברטו פירמינו, פיליפה קוטיניו, דניאל סטארידג'.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, מתיה דרמיאן, דיילי בלינד, כריס סמולינג, מרקוס רוחו, מייקל קאריק, מורגן שניידרליין, מרואן פלאיני, חואן מאטה, ממפיס דפאיי, אנטוני מרסיאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי