רגע של פתיחות: ואן חאל ערך סבב של שיחות אישיות

ואן חאל. שאל כל שחקן מה מפריע לו
ואן חאל. שאל כל שחקן מה מפריע לו | צילום: Gettyimages

האם מנג'ר יונייטד יקטוף את הפירות בגומלין מול מידטיילנד (22:00)?

(גודל טקסט)

העיתון "דיילי מייל" חשף שלואי ואן חאל לקח את שחקני מנצ'סטר יונייטד לסבב של שיחות אישיות בסוף השבוע החולף, מיד לאחר ההפסד 2:1 למידטיילנד הדנית בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית.

 

המאמן ההולנדי זימן כל שחקן לחוד אבל רובם ככולם שמעו ממנו את המשפט 'אכזבתם אותי'. מצד שני, ואן חאל שאל את השחקנים מה מפריע להם להציג את יכולתם הטובה, הקשיב לטענות והבטיח לקחת לתשומת לבו.

 

 

כל שחקן שהה כ-20 דקות בחדרו של המנג'ר. סבב השיחות החלו ב-11:30 בבוקר והסתיימו רק בערב. השאלה העיקרית של ואן חאל הייתה למה השחקנים לא מצליחים לתרגם על המגרש את ההוראות שלו.

 

Thursday's Daily Mail back page:
You failed me!#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#mufcpic.twitter.com/mwWmqPTisC

— Nick Sutton (@suttonnick) February 24, 2016

 

התוצאה המידית של אותן שיחות היה הניצחון 0:3 על שרוסברי בגביע וכעת מקווה ואן חאל לתוצאות דומות גם במשחק  הגומלין מול הדנים הערב (22:00, שידור ישיר בספורטHD2) באולד טראפורד. הדחה מהליגה האירופית תהווה לא רק מכה יוקרתית וכלכלית, אלא תשפיע על הלך הרוח לקראת המשחק מול ארסנל בליגה ביום ראשון.

 

באנגליה צחקו על השימוש של ההולנדי במילה חרמנים ("ביקשתי מהשחקנים להיות חרמנים על כר הדשא") ותהו אם התכוון גם לכך שקבוצתו המשעממת תציג  סוף כל סוף כדורגל סקסי.

 

יונייטד תשחק ללא דויד דה חאה שנפצע בברכו בחימום של המשחק בדנמרק, קמרון בורת'וויק-ג'קסון ו-וויל קין הצעירים נחבלו במשחק נגד שרוסברי אבל יהיו בסגל בעוד וכריס סמולינג צפוי לעבור מבחן כשירות. אנטוניו ולנסיה חזר להתאמן השבוע בעוד מרכוס רוחו יהיה בסגל לאחר תקופה ארוכה.

 

הרכבים משוערים

מנצ'סטר יונייטד: סרחיו רומרו; וארלה, כריס סמולינג, פטריק מקנייר, דיליי בלינד; מורגן שניידרליין, מייקל קאריק, ממפיס דפאי, חואן מאטה, ג'סי לינגארד; אנטוניו מרסיאל.

 

מידטיילנד: מיקל אנדרסון; פיליפ נובאק, ניקולאי בודורוב, קיאן האנסן, אדנרה רומר; יאקוב פאולסן, טים ספארב, כריסטופר אולסון, פלונה סיסטו, ואצלב קאדלץ; מרטין פושיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי