צעד לרבע: 0:2 לליברפול על יונייטד באנפילד

פירמינו וצ'אן. יספיק להמשך?
פירמינו וצ'אן. יספיק להמשך? | צילום: Gettyimages

סטארידג' (פנדל) ופירמינו כבשו וקלופ השיג מקדמה לפני הגומלין במנצ'סטר

(גודל טקסט)

 ליברפול ניצחה 0:2 את מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר הליגה האירופית במשחק שהבטיח רבות אבל התקיים לבסוף במעמד צד אחד. דניאל סטארידג' בפנדל בדקה ה-20 ורוברטו פירמינו, המצטיין על כר הדשא, בדקה ה-73 כבשו למייטירדס והעניקו מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בשבוע הבא באולד טראפורד.

השחקנים של יורגן קלופ נראו מהדקה הראשונה יותר נחושים, עשו לחץ על כל המגרש, זכו בכל התיקולים והיו יכולים לסיים את ההתמודדות בתוצאה גבוהה יותר אלמלא יכולת מצוינת של דויד דה חאה בין הקורות של השדים האדומים. 

יונייטד עלתה עם הסנסציה מרכוס ראשפורד ובהרכב התקפי שכלל גם את ממפיס דפאיי ואנתוני מרסיאל, אבל הפסידה את מרכז השדה לליברפול. במחצית השנייה זרק לואי ואן חאל למערכה את מייקל קאריק בן ה-34 ובסטיאן שווינשטייגר בן ה-32 אבל השדים נראו יותר עייפים מאדומים, או אולי אדומים מבושה. כדי שיונייטד, שהשלימה הפסד שני ברציפות בתוך חמישה ימים (1:0 בליגה נגד ווסט ברומיץ'), בכל זאת תעלה לרבע הגמר היא תצטרך לשחק הרבה יותר טוב בוגמלין.

הרכבים משוערים

ליברפול: סימון מיניולה, נתניאל קליין, מאמדו סאקו, דיאן לוברן, אלברטו מורנו; אמרה צ'אן, ג'ורדן הנדרסון, אדם לאלנה; רוברטו פירמינו (דיבוק אוריגי 84), פיליפה קוטיניו, דניאל סטארידג' (ג'ו אלן 64).

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, גיז'רמה וארלה, דיילי בלינד, כריס סמולינג, מרקוס רוחו; מורגן שניידרליין (בסטיאן שווינשטייגר 79), מרואן פלאיני, חואן מאטה (אנדר הררה 79), ממפיס דפאיי; אנטוני מרסיאל, מרכוס ראשפורד (מייקל קאריק 46).

מהלך המשחק

דקה 20

0:1 לליברפול – דפאיי תיקל את קליין ברחבה, מגן ליברפול זרק את עצמו והשופט נפל בפח. סטארידג' בעט לפינה השמאלית, דה חאה זינק לשם אבל הכדור היה חזק ומדויק ונכנס.


 היה או לא היה? את סטארידג' זה לא מעניין (Gettyimages)

דקה 22

קוטיניו קיבל את הכדור על סף השער אבל איכשהוא במקום לבעוט פצצה לרשת, גלגל עם החיצון ודה חאה הדף.

דקה 34

דפאיי בעט כדור חופשי סמוך למסגרת שסימל את האיום הראשון של יונייטד במשחק.


 

דקה 38

לאלנה נגח מקרוב  וסחט מדה חאה הצלה ענקית.

דקה 50

יונייטד פתחה טוב את המחצית השנייה ושניידרלין בחן את מיניולה מרחוק, השוער הבלגי הגיב בקליטת הכדור.


פלאיני. יונייטד פתחה טוב יותר את המחצית השנייה (Gettyimages)

דקה 57

קוטיניו סובב כדור חופשי למסגרת, דה חאה התעופף והדף לקרן.

דקה 68

פירמינו מצא את הנדרסון בעמדה מצוינת אבל הקשר שהגיע מאחור בעט מעל לשער.

דקה 74

0:2 – לאלנה הריץ את הנדרסון באגף ימין, הקוון סימן להמשיך למרות שהיה נבדל, קאריק הרחיק גרוע היישר ללאלנה שהמשיך לפירמינו ומשם לרשת.

אתלטיק בילבאו – ולנסיה 0:1

שער של ראול גרסיה בדקה ה-20 הספיק להכריע את המשחק הכל ספרדי, אבל אין ספק שהבאסקים יכולים להיות מאוכזבים אחרי שהחמיצו שלל הזדמנויות. מצד שני, העטלפים יצאו בלי שער חוץ כך שהבאסקים יגיעו למאסטייה עם מקדמה רצינית.

סוסאטה. ניצחון רביעי רצוף לבילבאו (AFP)

ויאריאל – לברקוזן 0:2

סדריק בקאמבו עם צמד (5 ו-56), השני בפריצת יחיד לאורך חצי מגרש העניק למארחים יתרון מבטיח לקראת הגומלין. כריסטוף קראמר קשר לברקוזן ספג מכה חזקה בראשו, איבד את ההכרה וירד על אלונקה. כן זה אותו קראמר שעבר אירוע דומה בגמר המונדיאל לפני שנתיים.

קראמר יורד על אלונקה. זה מה שנקרא שחקן חסר מזל (AFP)

ספרטה פראג – לאציו 1:1

המארחת עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-13 כשדויד לאפאטה שלח כדור עומק לרוחב, האיטלקיפ ציפו לשריקת נבדל בעוד מרטין ירה בחצי גובה לרשת, 0:1 לספרטה. מרקו פארולו נגח בדקה ה-38, השוער הדף והאיטלקי השתלט על הריבאונד ודחק פנימה את ה-1:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי