"החטאה – ופרודום היה 'רוצח' אותי"

|

רפאלוב מאושר אחרי השער שנתן לברוז' 1:2 מול בשיקטאש ב-1/8 גמר הליגה האירופית

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו    צילום: GettyImages

עיתוני בלגיה כותבים הבוקר אחרי הניצחון של קלאב ברוז' על בשיקטאש 1:2, כי למרות האווירה הרותחת שתהיה בגומלין באתאטורק בשבוע הבא, כל התקוות של הכחולים-שחורים הם לעבור לרבע הגמר.

ליאור רפאלוב כבש את השער השישי שלו בליגה האירופית והוא מדורג שלישי בתחרות אחרי אלן 8 שערים, רומולו לוקאקו 7 ויחד עם גונסלו היגוואין, סטפן אטנסיאדיס, גילאומה הוראו, ג'ונתן סוריאנו ולוסיאנו וייטו שכולם כבשו גם 6 שערים. רפאלוב בחבורה מכובדת באירופה.

הקשר הישראלי שבבלגיה מכנים אותו הבוקר "מיסטר אירופה" בגלל ההצטיינותו במשחקים בליגה האירופית, אמר אחרי המשחק בצחוק: "איזה מזל שהפנדל הזה נכנס. המאמן פרודום היה רוצח אותי אם הייתי מחמיץ. זה אולי יסתבר כשער חשוב מאוד עבורנו. הראנו שאפשר לשחק עם שני חלוצים. אם יהיה צורך אולי נשחק כך גם בפלייאוף בליגה. בצורה הזאת אנחנו חזקים מאוד מקדימה. עבורי לא חשוב היכן אני משחק ובאיזה שיטה". 

ביליץ'. ניצחון ביתי באיסטנבול יעלה את קבוצתו לרבע הגמר

טום דה סוטר נבחר למצטיין במשחק וזכה למחיאות כפיים סוערות באיצטדיון יאן בריידל אחרי שכבש שער וגרם לפנדל של רפאלוב והצטיין גם בהגנה וגם בהתקפה. 

מישל פרודום אמר: "בואו קודם נהנה מהניצחון אחרי שחזרנו מפיגור, אבל הגומלין לא הולך להיות פשוט. לא יודע מתי ייגמר הסיפור שלנו באירופה, אבל אחרי כל משחק אנחנו מתקדמים ומשתפרים. אנחנו נצטרך לכבוש גם באיסטנבול, אבל אם נעלה לרבע הגמר זה יתן לנו הרבה כח לגמר הגביע הבלגי ולהמשך הפלייאוף". המאמן הסביר שהיעדרם של שני שחקני הקישור המצוינים ואסקס ואיזקיירדו גרמו לקבוצה לשחק על יותר כדורים ארוכים. "הכנסתי את אובי אולרה כחלוץ שני בגלל שלבשיקטאש יש בעיות עם כדורים גבוהים ברחבה". 

סלאבן ביליץ' מאמן בשיקטאש אמר בסיום: "כשהובלנו 0:1 זה נראה טוב מאוד עבורנו, אבל גם אחרי ההפסד יש לנו אפשרות לעלות. אנחנו צריכים פשוט לנצח בבית".

ומה אומרים בעיתוני טורקיה? מחלקים גם מחמאות לרפאלוב. 'הורייט' כתב, כי רפאלוב, גדוז ובולינגולי היו דומיננטיים יותר מחצית שנייה והביאו לניצחון של ברוז'". גדוז הברזילאי קיבל בעיתון את הציון הגבוה 4 כוכבים, רפאלוב 3. העיתון הגדול השני 'מילייט' העניק ציון 6 לרפאלוב ואילו גדוז ודה סוטר קיבלו 7 כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי