"ניר ביטון עשה התקדמות גדולה"

|

מאמן סלטיק שיבח את הקשר לקראת המשחק מחר מול אינטר (22:00 בספורט1 ו-HD)

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו                צילומים: Gettyimages

 

מאמן סלטיק, הנורבגי רוני דלייה, שיבח את ניר ביטון במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר נגד אינטר בפארק הד (שידור ישיר החל מ-22:00 בספורט1 ו-HD).

 

דלייה אמר שקבוצתו השתפרה מאוד מאז צמד הפסדיה ללגיה ורשה ומאריבור במסגרת מוקדמות ליגת האלופות שגרמו להדחתה ונשירתה לליגה האירופית (למרות הפסדה, סלטיק עלתה שלב על חשבונה של הקבוצה הפולנית לאחר שהאחרונה שיתפה שחקן שלא כחוק).

 

"ניר ביטון, סקוט בראון, סטפן יוהאנסן ו-וירחיל ואן דייק עשו את ההתקדמות הכי גדולה בקבוצה השנה, אבל בעיקר השיפור שלנו הוא קבוצתי", אמר. "זה מבחן ענק לכל קבוצה" הוסיף המאמן, "תהיה אווירה מדהימה במשחק. אני יודע שאנחנו פחות פייבוריטים לזכות באליפות, אבל השחקנים שלנו יודעים מה לעשות".

 

יחד עם זאת המאמן הנורבגי לא מזלזל ביריבה: "אינטר היא קבוצה ברמה אחרת לחלוטין מאיתנו. רק תראו איזה תקציב יש להם וזה אומר הכל. יש להם קשרים אגרסיביים מאוד והם מצוינים בכדורים חופשיים".

 

מרוצה מניר ביטון. רוני דלייה

 

בסלטיק כועסים על יריבתם השנואה מליגת המשנה בסקוטלנד, גלזגו רייג'רס, שפתחה את שעריה ונתנה לאינטר להתאמן במתקני האימון שלה. מאמן אינטר, רוברטו מנצ'יני, אמר שהמטרה של הקבוצה היא לזכות בליגה האירופית. "אם נזכה זה יהיה כרטיס הכניסה שלנו לצ'מפיונסליג בשנה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי