החלום נגמר: רפאלוב וברוז' עפו מהליגה האירופית

רפאלוב. עדיין נותרה לו הליגה
רפאלוב. עדיין נותרה לו הליגה | צילום: Gettyimages

אחרי 0:0 בראשון, ניצחה דנייפרו 0:1 (שאחוב, 82) ועלתה לחצי הגמר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' סיימו הערב (חמישי) את דרכם בליגה האירופית אחרי שהפסידו 1:0 באוקראינה לדניפרו דניפרופטרובסק במפגש הגומלין של רבע הגמר (0:0 במשחק הראשון).

 

 

רפאלוב היה הישראלי האחרון שעדיין שיחק באירופה, זאת אחרי שהמועדונים המקומיים הודחו עוד בשלבי המוקדמות של המפעל. אך הקשר וחבריו הציגו משחק חלש ונרפה, לא איימו על שער היריבה והודחו בצדק.

 

 

היכנסו לזירת המשחק

 

אם כבר הזווית הישראלית, אז היא לא נגמרה רק ברפאלוב. יבגני שאחוב ג'וניור, הבן של אקס מכבי פ"ת ושבעצמו גדל בארץ בצעירותו, העניק לדניפרו את הכרטיס לחצי הגמר עם שער יפה בדקה ה-82. אמנם גם האוקראינים לא הבריקו, אך כן לחצו וניסו יותר. בסיום 180 דקות לא מזהירות, שער אחד הספיק להם כדי להגיע לארבע האחרונות.

 

שאחוב. הבן של הדיח את רפאלוב (Gettyimages)

 

מהלך המשחק

 

דקה 14

קונופוליאנקה מנסה למצוא את הרשת עם בעיטה חופשית מ-30 מטרים, אך הניסיון חלש מדי

דקה 19

רפאלוב מקבל כדור על סף הרחבה מצד ימין, הישראלי מכדרר כמה מטרים אך נשמר צמוד לאורך כל הדרך. בסוף הוא נופל, אך לא היה שם פנדל

דקה 21

רוטאן מגביה כדור חופשי לרחבה, מטוס נוגח לא רע לאחור אך הניסיון קצת גבוה ומגלח את הרשת העליונה.

דקה 32

קונופוליאנקה מרים כדור טוב לרחבה, סלזניוב נוגח לא רע משבעה מטרים אך הניסיון חולף לצד העמוד.

דקה 43

רפאלוב סוחט כדור חופשי ממצב מצוין, כ-20 מטרים מהשער. אך במקום לבעוט הישראלי וחבריו מנסים תרגיל מסובך שנכשל לחלוטין ומבזבזים את הצ'אנס.

דקה 48

קונופוליאנקה חודר לרחבה ומ-3 מטרים, בזווית אלכסונית, בועט לפינה הרחוקה. ריאן מגיע עם קצות האצבעות והודף, סלזניוב מתמתח אך לא מגיע לריבאונד שיוצא החוצה.

דקה 82

0:1 דניפרו: האוקראינים יוצאים למתפרצת קטלנית. רוטאן מעביר כדור מצוין לשאחוב המחליף שמצד ימין חותך למרכז ועם רגל שמאל בועט לפינה הרחוקה. מישל כנראה נגע בכדור שהטעה את ריאן ומצא את הרשת.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי