דובב גבאי: "בזכות קליימן לא ספגנו". צפו בתקציר

קליימן. גם הקזחים בחרו בו כשחקן המצטיין
קליימן. גם הקזחים בחרו בו כשחקן המצטיין | צילום: באדיבות בית"ר ירושלים - האתר הרשמי

חלוץ בית"ר ירושלים אמר ב-103FM: "בטוח שבטדי זה יראה אחרת"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה היום את משחקה הרשמי הראשון לעונת 2015/16, כשסיימה ב-0:0 בקזחסטן מול קבוצת אורדבסי המקומית במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית.

מאמן הקבוצה, סלובודן דראפיץ', אמר לאחר המשחק הראשון שלו בקבוצה מהבירה: "אני גאה בשחקנים שלי, שיחקנו היום כגברים אמיתיים וכיחידה אחת. תנאי מזג האוויר הנוראיים הקשו לפתח משחק שוטף ובנוסף, מדובר במשחק ראשון רשמי שלנו.

"אני מרוצה. העברנו את ההכרעה לטדי כמו שרצינו. אני משוכנע שבבית האצטדיון יהיה מלא באוהדים שלנו שיתמכו בנו. מדובר ביריבה לא פשוטה. צריך להעריך את המאמץ וההשקעה" הוסיף המאמן.

בנוסף למאמן, התראיין גם החלוץ דובב גבאי שעבר הקיץ מהפועל ב"ש ואמר לתכנית הספורט של רדיו 103FM: "בהתחשב בכל מה שמסביב, אני חושב שזו לא תוצאה רעה. בבית עם הקהל האדיר של בית"ר אנחנו יכולים וצריכים לעבור. הקבוצה לא בכושר, התאמנו רק שבועיים ושיחקנו תחת 40 מעלות חום. זה נשמע כמו תירוצים אבל יש לנו עוד שבוע להתכונן ואני בטוח ב-100 אחוז שבטדי זה יראה אחרת".

החלוץ נשאל על מזג האוויר וענה: "כמה חם היה? זה הקשה מאוד, אבל זה לא תירוץ כי שתי הקבוצות שיחקו בחום הזה. בארץ נעשה את המקסימום וגם אם נקבל גול לא צריך להיכנס פאניקה אלא לקחת הכל בפרופורציה".

על המשחק אמר גבאי: "נצטרך להיות דומיננטיים בארץ. הם הגיעו ליותר הזדמנויות ואנחנו לא בכושר עדיין". על בחירתו של בוריס קליימן למצטיין המשחק: "הוא נתן עצירה אחת ענקית ובזכותו לא קיבלנו שער, לא היו לנו הזדמנויות ממשיות".

גבאי, אולי שחקן הרכש הבולט הקיץ, התייחס לסגל הקבוצה: "יש פה שחקנים טובים. מה שהקבוצה צריכה לעשות בכל הקשור להבאת שחקנים לא נוגע אליי. אני בא לשחק, לתת את המקסימום ולעזור לבית"ר ירושלים. אם המאמן אומר שצריך חיזוק, אנחנו איתו".

לסיום נשאל על המעבר מבאר שבע הדרומית לעיר הבירה: "אני יכול לומר שהיו לי 4 וחצי שנים נפלאות בב"ש ויש לי רק מילים טובות לעיר הזו ולאנשים במועדון. להגיע לירושלים היה חלום ילדות. בית"ר מתנהלת כקבוצה גדולה ואני יודע מה מצפים ממני. בב"ש היו הרבה כוכבים ופה יש הרבה צעירים שאני מאמין שיהיו כוכבים בעתיד. הגעתי למקום שרציתי להיות בו וכעת חובת ההוכחה עליי". 

לירוי צעירי אמר לאחר במשחק: "עבור משחק ראשון מדובר בתוצאה נהדרת, השארנו הכל על המגרש. צריך להעריך משחק שכזה בתנאי מזג אוויר מחרידים כאלו. עכשיו אנחנו מחכים למשחק בטדי מול הקהל שלנו. חייבים להשלים את המשימה אחרי המסע המפרך והמתיש שעברנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי