דראפיץ': "דסה ואזולאי יישארו בבית"ר"

דראפיץ'. רוצה לעבור
דראפיץ'. רוצה לעבור | צילום: דני מרון

מאמן בית"ר לקראת אורדבסי מחר ב-20:00 (ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תערוך מחר (חמישי, 19:50, ישיר בספורט1 וב-HD) את משחק הבית הראשון שלה לעונת 2015/16, כשתארח את אורדבסי הקזחית במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית.

כזכור, המשחק הראשון הסתיים ב-0:0 ובמסיבת העיתונאים לקראת הגומלין אמר המאמן סלובודאן דראפיץ': "ידענו שאנחנו לא בכושר משחק. הופתעתי מאיך שנראינו שם, עמדנו טוב טקטית והתנהלנו כמו שצריך. ערכנו ארבעה אימונים מאז ועבדנו על כושר גופני ועל טקטיקה – אנחנו רוצים לעבור את המשחק הזה בהצלחה ואני מקווה מאוד שגם נשחק כדורגל טוב. אם ננצח ונשחק פחות טוב, אני קונה".

דראפיץ' התייחס למשחק הראשון: "הגענו למשחק הראשון וידענו שאנחנו לא בכושר משחק. הופתעתי מאיך שנראינו שם, עמדנו טוב טקטית והתנהלנו כמו שצריך. ערכנו ארבעה אימונים מאז ועבדנו על כושר גופני ועל טקטיקה – אנחנו רוצים לעבור את המשחק הזה בהצלחה ואני מקווה מאוד שגם נשחק כדורגל טוב. אם ננצח ונשחק פחות טוב, אני קונה".

 

על ההכנות הטקטיות אמר: "אנחנו עוד עובדים על הנעת הכדור. הזזנו את הכדור יותר אחורה מאשר קדימה. הקזחים משחקים על כדורים ארוכים והם מגיעים להרבה מצבים נייחים. כל קרן או פאול הם שולחים כדור לתוך הרחבה, יש להם שחקנים גבוהים ובסביבות 50 תרגילים למצבים נייחים. אנחנו רוצים להחזיק את הכדור, אבל לעשות את זה בחלק הקדמי ולשחק כמה שיותר מהר ולעומק".

 

על היחס ליריבה: "מדברים על הכדורגל הקזחי כאילו אנחנו הולכים לטייל. שלושה שחקנים ששיחקו נגדנו, שיחקו בניצחון שלהם ביום ראשון. יש להם סגל עמוק וגדול עם שחקנים טובים. אנחנו לא צריכים לזלזל בהם. אצלנו בבית, עם דחיפת הקהל, אנחנו יכולים לעשות הרבה דברים טובים וזה מה שאנחנו מנסים לעשות. עדיין לא קנינו כרטיסים לבלגיה (למשחק נגד שרלרואה בשלב הבא, א.ג)".

 

תהליך הבניה של בית"ר: "אנחנו הולכים צעד צעד. התחלנו את העונה מאוד מוקדם ודיברנו על כך שאנחנו בונים סגל תוך כדי תנועה. כל יום יש משהו חדש בקבוצה שלנו. הליגה מתחילה ב-22 באוגוסט וזה מאוד רחוק".

 


דראפיץ' משגיח על חניכיו. "מוכנים לזה שהם קבוצה מסוכנת" (דני מרון)

 

על הסכנה של שער חוץ: "אנחנו מוכנים לזה כי הם קבוצה מסוכנת. אנחנו מכינים את הקבוצה ומקווים שנעבור את זה".

 

על תחושותיו כמאמן בית"ר: "להגיע למועדון כמו בית"ר ירושלים זו הרגשה נפלאה. לא ידעתי קצת לאן אני נכנס, אבל אחרי יומיים כבר התחלתי ליהנות ואני מקווה שארגיש יותר ויותר כיף. מה שיפה בכדורגל הוא שבכל משחק מתרגשים מחדש. לא יודע איך אני ארגיש מחר, אבל מקווה שתהיה התרגשות חיובית".

 

כשנשאל האם שלומי אזולאי ואלי דסה יהיו בבית"ר ירושלים עד סוף העונה ענה: "כן. הם יהיו בבית"ר ירושלים".

 

חלוץ הרכש דובב גבאי אמר: "כולם יודעים נגד מי אנחנו הולכים לשחק ואיך צריך להתנהג. בית"ר ירושלים זו מעצמה ויש לה קהל מדהים. אני קורא לכולם להגיע ולתמוך בקבוצה, בטח בשלב ראשוני. אנחנו קבוצה חדשה שרוצה לעשות דברים יפים".

 

לגבי תיפקודו הוסיף: "אני חושב שאני מתפקד יותר טוב תחת לחץ. אני יודע לאן הגעתי ומה התפקיד שלי ועכשיו נשאר לי להחזיר על המגרש". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי