בבית"ר מצפים ל-25 אלף אוהדים מול שרלרואה

האוהדים בטדי בטירוף
האוהדים בטדי בטירוף | צילום: עדי אבישי

דה לוקאס וקפילוטו יוכלו לשחק בשבוע הבא בבלגיה, דסה מתרחק ממכבי

(גודל טקסט)

בדיוק 7 שנים לאחר ההדחה המשפילה על ידי ויסלה קרקוב (0:5 בפולין), מאז נעדרה מהמפעלים ביבשת, בית"ר ירושלים עלתה אתמול שלב באירופה עם ניצחון 1:2 על אורדבאסי בגומלין הסיבוב הראשון של הליגה האירופית.

 

כבר ביום חמישי הבא תשחק ירושלים בבלגיה נגד שרלרואה, שחוזרת בעצמה למפעל האירופי לאחר היעדרות של 21 שנים. הקשר הספרדי פאבלו דה לוקאס והבלם ניסו קפילוטו יוכלו לשחק בשבוע הבא, משחק ממנו ייעדר החלוץ הרומני הפצוע ולאד מראד.

 

 

"אנחנו עובדים 20 יום, יהיה מאוד קשה עכשיו לבוא ולשנות את הכל", התייחס סלובודאן דראפיץ' להכנות וליריבה הבאה. "זאת פעם ראשונה ששחקנים אצלנו בקבוצה היו במעמד הזה וגם יש שחקנים שאמורים להצטרף השבוע. אנחנו משתדלים להתחזק תוך כדי תנועה, אבל זה לא קל. אנחנו יודעים שהשחקנים החדשים לא מגיעים הכושר משחק, ולכן זה יקשה עלינו. גם שלומי אזולאי לא ישחק בשבוע הבא, אבל אנחנו ננסה לעשות את המיטב עם החומר הקיים. ולד מורר יעבור היום בדיקת אולטראסאונד ונקווה שהממצאים לא יהיו בעיתיים".  "הליגה הבלגית חזקה יותר מהישראלית", הוסיף אלי דסה. "וגם הקבוצות הפחות טובות שם, ברמה גבוהה. אבל, אנחנו נעשה את המירב ע"מ להתמודד איתה בכבוד".

 

לקבוצה הבלגית היסטוריה של ליגיונרים ישראלים, בהם חאתם אל חמיד, מתן אוחיון, תמיר כחלון, דודו ביטון ואיתן טיבי. ויש לה גם היסטוריה בית"ר – ב-1995 הבלגים ניצחו 0:1 במסגרת האינטרטוטו.  ביציע אתמול באצטדיון טדי ישב סקאוט של שרלרואה שנראה רגוע מהדברים שראה על כר הדשא והחמיא על העידוד של אוהדי ירושלים.

 

הניצחון הכניס את אוהדי בית"ר ירושלים לאקסטזה, ובבירה מצפים ל–25 אלף צופים במשחק הגומלין בעוד שבועיים נגד הבלגים. הרווח הנוסף מהמשחק אתמול היה שיתופו של הקפטן אלי דסה במשחק, מהלך שהסיר מסדר היום, לפחות לשבועות הקרובים, את המעבר של המגן לשורות האלופה מכבי ת"א.

 

בית"ר ירושלים ואוהדיה הפכו שוב את אצטדיון טדי "להר געש צהוב מתפרץ". התנהגות למופת של האלפים ביציעים שעסקו בשירי עידוד וזנחו אתמול את סלוגן שירי הגזענות קריאות הגנאי והקללות נגד הערבים מותירים את משקיפי אופ"א ללא תעסוקה של מילוי דוחות. מאמן הקבוצה האורחת, ויקטור קומיוקוב, הודה בסיום כי בית"ר ירושלים עולה לשלב הבא בזכות יכולת טובה יותר משל קבוצתו שהייתה קרובה לבצע בסיום מהפך דרמטי.

 

טדי אתמול. חזר להיות "הר געש צהוב מתפרץ" (עדי אבישי)

 

הבכורה של המאמן סלובודן דראפיץ' עברה בהצלחה ענקית והחיבור שלו לאוהדים ביציעים כבר השכיחו את המאמן שהביא אותם למעמד האירופי גיא לוי. בנוסף למאמן, בבית"ר ירושלים ראויים לציון מיוחד גם אלי דסה, קלאודומיר פריירה, טל כחילה, לירוי צעירי, עומר אצילי ודובב גבאי.

 

דראפיץ'. כבר השכיח את גיא לוי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי