ברק בכר: "נגיע לשווייץ במטרה לנצח". צפו בתגובות

בכר. התרגש מהצבא האדום בטדי
בכר. התרגש מהצבא האדום בטדי | צילום: עדי אבישי

בן שהר אמר בסיום: "חבל שלא כבשתי". ראדי: "כולם ראו שאנחנו קבוצה חזקה"

(גודל טקסט)

הקמפיין האירופי של הפועל באר שבע נפתח הערב (חמישי) ברגל שמאל, לאחר שהאדומים ספגו שיוויון בדקה ה-88 וסיימו ב-1:1 ביתי בטדי מול ת'ון השוויצרית.

שחקניו של ברק בכר נראו טוב לפרקים ויכלו להגדיל את היתרון לא אחת, אך החמיצו הזדמנויות לא רעות וכאמור ספגו בדקות הסיום שער חוץ מאכזב שמשמעותו אחת – באר שבע תהיה חייבת לכבוש שער חוץ משלה בשבוע הבא בשוויץ.

ברק בכר התרגש בסיום מהקהל האדום: "מה שהקהל עשה פה הערב זה דבר מדהים. זה המשחק הראשון שלי בקבוצה וזה משהו שטרם חוויתי, הם דחפו אותנו קדימה ואני מאוד מקווה שנצליח לשמח אותם בגומלין".

הובאן תופס את הפנים (עדי אבישי)

אקס קריית שמונה התאכזב מהנאיביות של שחקניו ואמר: "הגענו להרבה מצבים, זה מאכזב מאוד כי יש לנו איכות ולצערי לא הצלחנו להביא אותה לידי ביטוי מול השער. החבר'ה נתנו את כל מה שיש להם על המגרש".

"אנחנו שווים שער בכל משחק, הכל אפשרי, אפשר לנצח אותם בשוויץ. המטרה היא לעבור את הגומלין, אני מאוד מאמין בשחקנים" המשיך המאמן, "כולם ראו הערב שיש לנו קבוצה טובה מאוד, בטח ביחס לשלב הזה של העונה. אנחנו נשפר את מה שצריך ונגיע לשוויץ במטרה לנצח".

בן שהר שעלה להופעת בכורה בדקה ה-60 הוסיף: "חבל שלא ניצלתי את החצי הזדמנות שהייתה לי, תמיד כיף לכבוש במשחק הראשון. צריך לזכור שזו רק מחצית ואנחנו נוסעים לעשות את העבודה בשוויץ".

שני שחקני הרכש מאוכזבים מהשער המאוחר (עדי אבישי)

מהראן ראדי שערך גם הוא את הופעת הבכורה שלו במדים האדומים הוסיף: "הצוות עזר לי להיכנס לעניינים במהירות. הגול היה מאוד מאכזב אבל אסור להוריד את הראש, יש לנו עוד משחק בשוויץ. כולם ראו היום שיש בבאר שבע קבוצה חזקה ואנחנו ניתן את כל מה שיש לנו על מנת לעלות לסיבוב הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי