מסתמן: אקסברד יחליף את מנגה בחוד נגד ליברץ

אקסברד. מרשים מאוד באימונים
אקסברד. מרשים מאוד באימונים | צילום: אודי ציטיאט

חלוץ הרכש מיועד לעלות ב-11 של ק"ש בצ'כיה (חמישי, 19:55 בספ'HD1)

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה תקיים היום (רביעי) את האימון המסכם שלה לקראת משחקה הראשון מול סלובן ליברץ הצ'כית, במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית מחר (שידור ישיר החל מ-19:55 בספורט1HD).

 

הקבוצה תעלה לשחק ללא דויד מנגה הפצוע, כאשר מסתמן שמי שיתפוס את מקומו בהרכב יהיה חלוץ הרכש החדש עידו אקסברד, שמרשים מאוד באימונים. את חוליית ההגנה יאיישו צמד הבלמים קאסיו פרנדדס ולואיס גוטיירס, שחזר לקדנציה שנייה במועדון. עודד אלקיים יפתח בעמדת המגן הימני, ודניאל בורחל כמגן השמאלי. המגן שהגיע מהפועל עכו צפוי להתחרות במהלך העונה על חולצת ההרכב עם חן דילמוני, שכרגע מתאושש מניתוח בברכו וצפוי לחזור בקרוב לאימונים מלאים.

 

 

לעומת סגנית האלופה, שעדיין לא שיחקה במסגרת רשמית, סלובן ליברץ, מחזיקת הגביע הצ'כי, מגיעה בכושר משחק טוב יותר. הקבוצה הפסידה לפני כשבוע וחצי לויקטוריה פלזן במסגרת הסופר קאפ הצ'כי, ולפני שלושה ימים פתחה את את הליגה עם ניצחון 2:4 על מלאדה בולסלאב שהציב אותה זמנית בראש הטבלה.

 

הערב (18:00) תקיים קריית שמונה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר. ביום ראשון, לאחר חזרתה של הקבוצה לארץ, תתארח סגנית האלופה אצל הפועל עכו, למשחק הראשון בשלב הבתים בגביע הטוטו (20:30).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי