חסארמה: "מחמאות לא מעניינות אותי, רק התוצאה"

חיימוב וחאסרמה. יעלו שלב?
חיימוב וחאסרמה. יעלו שלב? | צילום: דני מרון

בפיגור 2:1 החבורה הצפונית תנסה לגבור על הצ'כים (מחר, 20:00, ספורט1)

(גודל טקסט)

כשהיא בפיגור 2:1 מהמשחק הראשון בצ'כיה, עירוני ק"ש ערכה הערב (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בגומלין מחר (חמישי, ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-19:50) נגד סלובן ליברץ.

 

החבורה של חסארמה נשארה בחיים הודות לשער ממש לקראת הסיום של אחמד עאבד ששמר את הצפוניים בתמונה כאשר 0:1 יספיק לק"ש כדי להעפיל לסיבוב הפלייאוף האחרון לפני שלב הבתים של הליגה האירופית.

 

 

חסארמה העניק בתחילת השבוע מנוחה ללא מעט משחקניו כאשר הרכב משני גבר 0:1 בגביע הטוטו על הרכב חסר מאוד של הפועל עכו. 

 

"אני שמח שאנחנו מביאים גאווה לכדורגל הישראלי, אבל מי שמכיר אותי יודע שמחמאות לא מעניינות אותי. אני מאמין רק במבחן התוצאה, וחשוב מאוד שנבוא ונעשה את העבודה מחר", סיפר חאסרמה לקראת המשחק. "אנחנו בונים קבוצה טובה, המטרה שלנו להגיע הכי גבוה שאפשר. יש לנו סגל עמוק, שני שחקנים טובים על כל עמדה, ואנחנו עולים עם מי שמתאים ספציפית בכל משחק לפי היריבה".

 

"אני לא רוצה לחשוף את הטקטיקהשלי למחר, אנחנו רוצים להפתיע, אבל בכל זאת אומר שאנחנו נראה קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה, מה מטרת המשחק מחר ואיזו תוצאה מתאימה לה כדי לעלות שלב", המשיך מאמנה הטרי של ק"ש. "ליברץ עדיפים עלינו, גם אם שנה שעברה סיימו במקום נמוך, מסורתית הם קבוצה חזקה שזוכה בתארים, והם עשו רכש טוב בקיץ. הם קבוצה חזקה וטובה ואיתם אנחנו נתמודד".

 


חיימוב, הרבה אחריות עליו (אודי ציטיאט)

 

השוער גיא חיימוב התייחס גם הוא למשחק. "יש עלינו הרבה אחריות, עלי ועל כולם. אסור לנו לספוג. אני בטוח שברגע שנהיה אחראים בהגנה נצליח גם לתת את הגול שאנחנו צרכים". השוער גם התייחס ליריבות הישראליות שכשלו באירופה. "זה לא כיף, סך הכל אנחנו רוצים להצליח באירופה וצרכים את נקודות הדירוג, וזה מאכזב שישראליות נכשלות. אנחנו רוצים להצליח באירופה ומקווה שמחר נוכל לשמח את עם ישראל. הכל בסוף זו התוצאה, גם אם נעשה את זה פחות יפה, העיקר שנעשה את זה".

 

"אנחנו קבוצה חדשה ולא יכולים להתחרות בסכומים של היריבות, אבל כן יכולים להתמודד איתם על המגרש"', התייחס השוער למאבק הצמרת בארץ. "אני מקווה שנתחבר כמה שיותר מהר ואם נתחבר כמו שאנחנו מלוכדים בחדר ההלבשה, נראה טוב. אנחנו נמדדים על פי ההישגים שלנו ונמשיך לעשות את העבודה על המגרש". המאמן התערב וציין לגבי היריבות כי: "שהם ימשיכו לשפוך את הכסף ואנחנו נמשיך להיות למעלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי