מאמן ת'ון: "התרשמתי מאד מהיריבה והאוהדים"

ספורצ'ה. סיפתח מוצלח
ספורצ'ה. סיפתח מוצלח | צילום: Gettyimages

עיתוני שוויץ שיבחו את תוצאת התיקו 1:1 מול ב"ש: "נקודת פתיחה מצוינת"

(גודל טקסט)

סיכוייה של הפועל באר שבע לעבור את פ.צ. ת'ון נראים כרגע לא מזהירים אחרי התיקו 1:1 בבית באצטדיון טדי. השווייצרים השיגו תוצאה כפולה טובה עבורם – הם גם כבשו שער חוץ וגם לא הפסידו וכעת מספיק להם תיקו 0:0 בשוויץ. באר שבע תעלה אם תנצח או תסיים בתיקו 2:2. שחקניו של ברק בכר ייצטרכו גם להתמודד עם תנאי מגרש לא קלים על דשא סינטטי ב'סטוקהורן ארינה'.

 

העיתון 'טאגבלדט ת'ון' קבע בכותרת: "ג'יאנלוקה פרונטינו הביא את השלווה בירושלים". העיתון כתב שהמאמן צ'ריאקו ספורצ'ה היה מרוצה מהתוצאה במשחקו הרשמי הראשון כמאמן ת'ון וכבר הוא מסתכל על העתיד. אחרי התיקו שלדעת העיתון נותן נקודת פתיחה טובה לשווייצרים בגומלין, חגגו השחקנים עם 20 מאוהדיהם שהגיעו למשחק והם כבר מתכוננים למשחק ביום ראשון במחזור הפתיחה של הליגה נגד גראסהופרס. היתרון היחיד שיכול להיות לבאר שבע הוא שת'ון תגיע למשחק עייפה משהו אחרי טיסות ועוד משחק בתווך.

 

 

ספורצ'ה אמר בסיום: "מחכה לנו עכשיו משחק קשה נגד גראסהופרס. אנחנו צריכים להתאושש בצורה יפה למשחק הזה". רק פציעתו של מיכאל זיגפריד כבר בדקה ה-16 וניקולה סוטר שסבל מזעזוע מוח העיבה על החגיגות. השניים נלקחו אתמול לבית החולים בירושלים לבדיקות.

 

"יש לבאר שבע אוהדים נהדרים" (עדי אבישי)

 

במחצית המשחק, כשהפועל באר שבע הובילה 0:1, אמר המאמן: "יש לנו יריבה קשה עם אוהדים נפלאים. התרשמתי מאוד". בסיום הוא אמר: "זה היה מבחן מנטלי עבור השחקנים שלי. עברנו אותו בסדר גמור. למזלנו השוונו ומארקו בורקי שחקן הנבחרת הצעירה שמושאל מיאנג בויז הציל שער בטוח לבאר שבע".

 

המאמן שנולדה לו בת ממש ביום בו הקבוצה נחתה בארץ אמר: "עשינו צעד ראשון. הוכחנו שאנחנו יכולים להצליח גם מחוץ לשווייץ ולשחק טוב על דשא רגיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי