חסארמה ייפתח בהרכב התקפי נגד ליברץ

חסארמה וחיימוב. מקווים להעביר את ההכרעה לישראל
חסארמה וחיימוב. מקווים להעביר את ההכרעה לישראל | צילום: אודי ציטיאט

שישה שחקנים חדשים ב-11 של קריית שמונה הערב (ספורטHD1 החל מ-19:55)

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה סיימה אתמול (רביעי) את הכנותיה בצ'כיה לקראת המשחק הראשון של סלובן ליברץ במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית (שידור ישיר החל מ- 19:55 בספורטHD1).

 

הקבוצה ערכה אמש את האימון האחרון לקראת המשחק, ועל פי התרגולים של המאמן סאלח חסארמה, אופיר מזרחי או ברונו קוניה צפויים לפתוח בחלק הקדמי לצד עידו אקסברד, על חשבונו של דויד מנגה הפצוע. שחקן נוסף שייעדר מהמשחק הוא חן דילמוני, שמתאושש מהניתוח שעבר בברכו, ואת מקומו בעמדת המגן השמאלי יתפוס דניאל בורחל.

 

 

הקבוצה צפויה לעלות בהרכב התקפי עם לא פחות משישה שחקנים חדשים: הבלם הבוליבאני לואיס גוטיירס, דניאל בורחל, הקשרים אור אוסטוינד ורועי שוקרני שהגיעו מהפועל חיפה ועידו אקסברד מאחי נצרת, שתורגל כחלוץ חוד. לצידו כאמור עשוי לפתוח ברונו קוניה, שהגיע מהליגה הברזילאית.

 

"אני מודע לעובדה שאנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מול קבוצה טובה מאוד", אמר אתמול חסארמה, "אני יודע שהם למדו אותנו בדיוק, כמו שאנחנו למדנו אותם, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו על מנת להגיע מוכנים ולסיים את המשחק בתוצאה שתביא את ההכרעה הביתה".

 

הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, לואיס גוטיירס, דניאל בורחל, וובה בראון, אור אוסטוינד, רועי שוקרני (אדריאן רוצ'ט), אחמד עאבד, ברונו קוניה (אופיר מזרחי), עידו אקסברד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי