אופ"א קנסה את בית"ר ירושלים ב-95,000 יורו

יציע אוהדי ביתר בשרלרואה
יציע אוהדי ביתר בשרלרואה | צילום: אודי ציטיאט

המועדון נענש בעקבות התנהגות הקהל בשרלרואה. גורם בקבוצה: "בושה"

(גודל טקסט)

מספר ימים לאחר ששרלרואה הודיעה על עונשה מאופ"א בעקבות אירועי המשחק נגד בית"ר ירושלים לפני שבועיים בבלגיה, כעת גם בבירה קיבלו את הבשורה הקשה.

אופ"א קנסה את בית"ר ירושלים ב-95,000 יורו בעקבות התנהגות אוהדי הקבוצה במשחק החוץ בבלגיה. למעשה, הירושלמים הועמדו לדין על התנהגות גזענית של אוהדיהם, תליית הדגל של "כהנא חי", שימוש באמצעי פירוטכניקה והתנהלות בלתי הולמת של הקבוצה (סעיף הנובע מהרחקתם של דסה ודה לוקאס).

בבית"ר ירושלים טרם הגיבו רשמית על פסיקת אופ"א, אבל גורם בצוות המקצועי אמר לספורט1: "בושה. מה שהאוהדים שלנו עשו שווה עונש משולש ממה שהאוהדים הבלגים עשו?

"מה עוד שזה משחק חוץ שלנו ואין לנו אפשרות כמועדון למנוע את זה, מעבר לבקשות שנעשו כמו הפניה של אלי טביב בתחילת המשחק" הוסיף הגורם.

בנוסף לקנס הכספי הכבד, במהלך ההשתפות הבאה של בית"ר ירושלים במפעל אירופי כקבוצה מארחת, כשזה יתרחש, היא תיאלץ להודיע 15 ימים לפני המשחק על יציע שייסגר.

כמו כן, שני השחקנים שספגו כרטיס אדום נגד שרלרואה, אלי דסה והקשר פאבלו דה לוקאס, הורחקו לשני משחקים בזירה האירופית כל אחד. למועדון ניתנו חמישה ימים לערער על העונש על כלל סעיפיו וההאשמות בו.

העונש מגיע לאחר שרק אתמול אופ"א הודיעה לבית"ר ירושלים כי היא נקנסה ב-3,000 יורו בעקבות זריקת חפץ מהיציע במשחק מול אורדבסי. ככל הנראה מדובר גלילי הנייר שזרקו אוהדי בית"ר ירושלים בפתיחת המשחק וגרמו להפסקתו לפרק זמן קצר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי