חסארמה החליט: מזרחי ואזוצ'קו בחוד

חסארמה. שינויים בחוד
חסארמה. שינויים בחוד | צילום: דני מרון

אופטימיות זהירה בק"ש לקראת הגומלין מול סלובן ליברץ (19:50, ספורט1)

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה סיימה את הכנותיה לקראת משחק הגומלין הערב (חמישי, שידור ישיר החל מ-19:50 בספורט1 וב-HD) מול סלובן ליברץ במוקדמות הליגה האירופית, שיערך באצטדיון בנתניה. למרות ההפסד 2:1 שהיא סוחבת מהמשחק הראשון בהתמודדות, סגנית האלופה מגיעה עם לא מעט אופטימיות, אולי גם בגלל המהפך של מכבי תל אביב אתמול מול יריבה אחרת מצ'כיה.

 

סאלח חסארמה לא תירגל הרכב לקראת המשחק, אך צפוי לערוך מספר שינויים בחלק הקדמי. אופיר מזרחי, שהציג יכולת טובה במשחק הראשון מול הצ'כים וביום ראשון מול עכו בגביע הטוטו, אמור לפתוח על חשבונו של ברונו קוניה. החלוץ היה אחראי לשער החוץ החשוב בצ'כיה, לאחר שבישל לאחמד עאבד, ומול עכו כבש את השער היחיד במשחק.

 

 

גם אוגו אזוצ'קו, שנכנס מהספסל במשחק הראשון, צפוי לפתוח ב-11 של חסארמה במקומו של עידו אקסברד בחוד ההתקפה. בקבוצה יודעים שבשביל לעבור שלב הם חייבים לכבוש, והחלוץ הניגרי ביחד עם מזרחי, היו בין האחראים העיקריים לשינוי במחצית השנייה בצ'כיה. רביעיית ההגנה, כמו גם חוליית הקישור עם בראון ושוקרני מאחור, צפויה להיות זהה לזו שפתחה בשבוע שעבר.

 

אתמול באימון המסכם ביקש חסארמה משחקניו בעיקר להיות רגועים, זכר למחצית הראשונה הלא טובה בצ'כיה, כששחקני קריית שמונה היו בסוג של בהלם, התקשו להחזיק בכדור, ליזום והיו עסוקים בעיקר במגננה.

 

הרכב משוער: חיימוב, אלקיים, פרננדס, גוטיירס, בורחל, בראון, שוקרני, אוסטוינד, מזרחי, עאבד, אוגו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי