מזלזלים? רוג'רס השאיר שישה שחקני הרכב בחוץ

בנטקה. שומרים עליו לקראת נוריץ'
בנטקה. שומרים עליו לקראת נוריץ' | צילום: Gettyimages

בנטקה, קליין, שקרטל, לייבה ולוברן לא ישחקו מול בורדו (19:55 בספורט 2)

(גודל טקסט)

ליברפול תשחק היום  (19:55 בספורט2) עם בורדו בצרפת ותנסה לתקן את הרושם שהכדורגל האנגלי השאיר בליגת האלופות. שלוש קבוצות הפסידו באלופות ורק אחת ניצחה, תנחשו מי. למרות שהזוכה בליגה האירופית עולה אוטומטית לליגת האלופות זה לא שכנע במיוחד את ברנדן רוג'רס שהחליט להשאיר שישה משחקני ההרכב שלו באנגליה. נודה על האמת שחלק מהשחקנים לא גילה כושר טוב במיוחד בליגה.

                    

מלבד כריסטיאן בנטקה שכבש שער מצוין בהפסד למנצ'סטר יונייטד 2:1 וג'יימס מילנר שהוא בין הפחות גרועים, שאר השחקנים לא ממש בכושר.  נתנאל קליין, מרטין שקרטל, לוקאס לייבה ודז'אן לוברן נשארו באנפילד כדי שיוכלו לשחק נגד המעצמה נוריץ' סיטי בסוף השבוע. אתמול אישר רוג'רס שהבלם הצרפתי מאמדו סאקו ישחק לראשונה העונה ודיבוק אוריגי שנרכש בקיץ שעבר מליל יערוך בכורה בהרכב.

 

 

רוג'רס שנמצא תחת לחץ גדול למרות הכחשותיו ביקש מהשחקנים לגלות את הזהות האמתית שלהם ואמר בגלוי שהוא לא סופר את המפעל השני של אופ"א: "הגישה שלי היא כמו זו שהיתה ביום שהגעתי למועדון. אני נותן לשחקנים שצריכים דקות משחק ורוצים להוכיח את עצמם לעשות זאת. אנחנו עדיין רוצים לנצח את המשחק ואני מאמין שנעשה זאת. אנחנו רוצים להגיע לדרגת משחק טובה כדי שהקבוצה תתחיל לרוץ".

 

הנדרסון. נשלח לארה"ב (gettyimages)

 

ליברפול תשחק שוב בלי ג'ורדן הנדרסון שנפצע בכף רגלו משחק הראשון של העונה ולא שיחק מאז. הוא נשלח לבחינה מחדש של הפציעה שלו בארה"ב. 

 

הצפון אירי טען: "אני לא מרגיש עלי שום לחץ בגלל התוצאות הגרועות". אחרי שני ניצחונות בפתיחת העונה סיימה ליברפול בתיקו והפסידה פעמיים. "זה אותו לחץ שהיה עלי בשנתיים האחרונות. ברגע שאתה מאמן קבוצת צמרת ויש הפסדים אתה מתחיל להרגיש את הלחץ".

 

הרכבים משוערים:

 

בורדו: קארסו, פונדי, בפלו, פלואיס, גילברט, פוקו, סייבה, שאנטום, קזרי, טלין, רולאן

 

ליברפול: מיניולה, סאקו, טורה, גומס, צ'אן, רוסיטר, מורנו, אייב, קוטיניו, לאלנה, אוריגי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי