טוכל: "הייתי בהלם מהקלות בה אוד כבשו"

טוכל. היו לי רגעים לא קלים על הקו
טוכל. היו לי רגעים לא קלים על הקו | צילום: Gettyimages

למרות שניצח 3:4 מאמן דורטמונד לא נרגע מהפתיחה המוחצת של הנורבגים

(גודל טקסט)

אם חשבתם שה-2:2 של ערן זהבי ומכבי תל אביב היו אחד המשחקים המדהימים של השבוע, הייתם צריכים לראות אתמול את אוד מול דורטמונד. רבים שפשפו את העיניים כשראו את הנורבגים מוליכים 0:3 על המעצמה הגרמנית כבר בדקה ה-22, אבל זה נגמר בניצחון חוץ של דורטמונד 3:4. הנריק מחיטיריאן כבש את שער הניצחון חמש דקות לסיום.

ב"בילד" כתבו הבוקר (שישי) שהניצחון הושג במשחק מטורף, אבל גם אות אזהרה למאמן, תומאס טוכל. אמנם מחליפו של יורגן קלופ פתח את העונה עם חמישה נצחונות רצופים בכל המסגרות (ליגה, גביע ומוקדמות הליגה האירופית) אבל לספוג שלישייה מקבוצה נורבגית אלמונית?הכותרת של ה"בילד" היתה: "מה קורה כאן? טוכל בהלם מהתוצאה" ומתחתיה תמונה של המאמן ההמום. 

דורטמונד שפתחה בהרכב יחסית מלא כבשה פעמיים מרגלי פייר-אמריק אמבומיאנג, שינג'י קגוואה והנריק מחיטיריאן. טוכל הודה בסיום: "לא רצינו לנצח בצורה כזאת ונצטרך להפיק לקחים, בעיקר מההגנה. לא היינו מוכנים בכלל לפתיחה של הנורבגים. מודה שהייתי בהלם מהקלות שהם כבשו נגדנו והיו לי דקות לא קלות על הקווים, אבל בסיום הצלחנו להפוך את התוצאה כך שהכל טוב לקראת הגומלין אצלנו בבית".

הקבוצה הנורבגית מדורגת בסביבות המקום ה-300 בדירוג הקבוצות של אופ"א. אוד הפסידה את כל ארבעת משחקיה הקודמים נגד קבוצות גרמניות ומאזן השערים שלה היה 12:0, עד אתמול. הנורבגים כבשו שלוש פעמים לרשתו של השוער הקבוע, רומן ויידנפלר. במרכז ההגנה שיחקו גונסלו קסטרו שהגיע מלברקוזן ומתיאס גינטר בלם צעיר בן 21. 

מחטריאן. פורח ועוקץ את קלופ (Gettyiamges)

מאטס הומלס: "זה היה כמו בסרט אימה. היינו מנומנמים, אסור שזה יקרה לנו שוב". במצב של 3:1 לחובת דורטמונד במחצית אמר מנכ"ל הקבוצה, האנס יואכים וצקה: "זה מרגיש כמו שיט. אני לא מבין איך נקלענו למצב כזה נגד קבוצה חצי חובבנית".

מחטריאן היה נקודת האור במשחק. הארמני כבש שבעה שערים בכל המסגרות מתחילת העונה והחל להצדיק את רכישתו לפני שנתיים. על הפריחה המאוחרת שלו אמר: "אני יכול לשחק אפילו יותר טוב. אני מרגיש אצל טוכל אחרת לגמרי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי