למרות שרלרואה, בית"ר י-ם הרוויחה חלוץ

גבאי חוגג בשרלרואה. גולר
גבאי חוגג בשרלרואה. גולר | צילום: עדי אבישי

גבאי הוא השחקן שהיה חסר בבירה. אלישע לוי: "כובש ממינימום הזדמנויות"

(גודל טקסט)

כשההדחה מאירופה נראית בטוחה אחרי ה-5:1 בשרלרואה וגם העתיד הכלכלי לא בטוח, בית"ר ירושלים תלויה רבות העונה בחלוץ הרכש, דובב גבאי.

החלוץ שהגיע מב"ש כבש במשחקו השני בבירה מול אורדבסי ואף מצא את הרשת כשאיזן ל-1:1 בשרלרואה. בבירה בונים עליו רבות לקראת עונה שלא בטוח שתהיה קלה. אז אולי בגומלין (חמישי, 20:00, ספורט2) זה לא ממש יסייע, אך פתיחת העונה מבטיחה ביותר.

 

"דובב חלוץ חכם, מהיר, גולר שמסוגל לעשות ממינימום הזדמנויות גולים. הוא בנוי לכמה סגנונות, אבל מתאים בדיוק להתקפות מתפרצות", אמר מאמנו בשלוש שנים האחרונות, אלישע לוי.

לוי מצביע על הגורמים שיעזרו לגבאי להביא את יכולותיו לידי ביטוי: "דובב צריך שטחים. ברגע שילחצו ולבית"ר יהיו שטחים פנויים, דובב יוכל לנצל את היכולות שלו כסקורר".

אלישע לוי. מפרגן לגבאי (דני מרון)

בבית"ר ירושלים של השנים האחרונות, המצרך הכי נדיר היה סקורר ואלי טביב ידע זאת. הבעלים סימן עוד בינואר את דובב גבאי, כשחקן שהיה רוצה לראות בשפיץ.

השחקן מחדרה, הוא אולי החלוץ הכי אנדר-רייטד בכדורגל הישראלי, מעמיד ממוצע מדהים של 12 שערים בחמש השנים האחרונות. בעונה שעברה אף העלה את הרף כשהפציץ 15 שערים במדי הפועל באר שבע.

גבאי נחשב לחלוץ מהיר וחד, שמסוכן מאוד בהתקפות מתפרצות ולכן הופך לבורג חשוב יותר במשחקים גדולים, בהם קבוצתו מתגוננת ויוצאת למתפרצות.

גבאי. סקורר ובן אדם נהדר (צילום: אודי ציטיאט)

"דובב שחקן מעולה – הוא מהיר מאוד, יודע להגיע למצבים ולנצל אותם. בית"ר צריכה לנצל את המהירות שלו וללא ספק היא תרוויח שחקן מעולה ומעל הכל בן אדם נהדר", אמר שחקן ששיתף איתו פעולה בעונה שעברה בבאר שבע.  

סלובודאן דראפיץ', שעבר את המכשול הראשון באורדבסי, אמנם יודח כנראה מאירופה אם לא יקרה נס, אך צפוי ליהנות מהחלוץ במהלך העונה. מה שבטוח, אחרי כמה שנים ללא סקורר, בבית"ר הרוויחו סקורר מוכח. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי