לא הולך: 1:1 לליברפול מול סיון

אוריגי. גם הוא בין המחמיצים
אוריגי. גם הוא בין המחמיצים | צילום: Gettyimages

לאלנה (4) כבש למקומיים, אבל האורחים עקצו אחרי 14 דק' (אסיפואה)

(גודל טקסט)

ליברפול וסיון נפרדו הערב (חמישי) בתיקו 1:1 במחזור השני של הליגה האירופית, פעם שנייה ברצף שהאנגלית מסיימת באותה תוצאה בשלב הבתים.

 

ברנדן רוג'רס, כמו מקביליו באנגליה, לא לוקח את הליגה האירופית יותר מדי ברצינות. וכך הוא הרשה לדניאל סטארידג', שחוזר מפציעה ,לנוח ביציע. כמו גם לג'יימס מילנר, ולהשאיר את קוטיניו על הספסל. זאת כאשר הוא גם כך חסר את כריסטיאן בנטקה, רוברטו פירמינו וג'ורדן הנדרסון הפצועים. אך זו הייתה ההזדמנות של דיבוק אוריגי, דני אינגס וג'ורג' אייב לפתוח בהרכב ולהרשים. והם לא עשו זאת. לא מספיק, לפחות.

 

 

האדומים שלטו לחלוטין ועלו ליתרון מוצדק מרגלי אדם לאלנה כבר בדקה הרביעית. בהמשך אוריגי, אייב, אינגס ולאלנה הגיעו לעוד הזדמנויות מצוינות, אך החמיצו אותן אחת אחרי השנייה.

 

סיון, שהיתה נחותה באופן ברור, הסתפקה בעקיצה קטנה בדקה ה-18 מצד אבנעזר אסיפואה (נשבעים שזה השם) שניצל טעות של נתניאל קליין שמסר לא טוב ליריבה. במשחק השני בבית ב' נפרדו בורדו ורובין קזאן בתיקו 0:0.

 

אחרי שני מחזורים בליגה האירופית ליברפול עם שתי נקודות בלבד. וגם אם רוג'רס פחות מתייחס למפעל המשני של אירופה, הרי שהקבוצות האנגליות זקוקות לניצחונות ונקודות כדי לגבור על האיטלקיות במאבק על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות (החל מסוף העונה הבאה).

 

הרדס ינסו לחזור למסלול הניצחונות בדרבי של ליברפול ביום ראשון מול אברטון (15:15, ספורט1 וב-HD)

 

מהלך המשחק:

דקה 4

0:1 ליברפול: אוריגי פורץ באגף, נעזר קצת בלאלנה שכנראה בנבדל וממשיך. האנגלי מספיק לחדור לרחבה ולהגיע לכדור הרוחב כדי לדחוק משישה מטרים את היתרון.


לאלנה ואינגס חוגגים את היתרון המוקדם (Gettyimages)

דקה 18

1:1: קליין מאבד כדור ברשלנות במרכז המגרש, סיון יוצאת למתפרצת מהירה. אסיפואה מקבל כדור ארוך ונותר לאחד על אחד עם מיניולה. החלוץ לא התבלבל והעביר לבלגי בין הרגליים והשווה


אסיופאה אחרי הכיבוש. יחסית רגוע (Gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי