ספורצה: "נפתיע את באר שבע דרך ההתקפה"

צ'יריאקו ספורצה. חושב על ההתקפה
צ'יריאקו ספורצה. חושב על ההתקפה | צילום: GettyImages

מאמן ת'ון מרוצה מההכנה לקראת המפגש במוקדמות הליגה האירופית

(גודל טקסט)

צ'יריאקו ספורצה המאמן החדש של פ.צ. ת'ון, היריבה של הפועל באר שבע ביום חמישי בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית (19:50, ישיר בספורט1 ו-HD),  מרוצה מהיכולת של קבוצתו למרות ההפסד 2:1 לולווהלן במשחק ההכנה האחרון.

"עשינו אימונים מאוד קשים וידעתי שלא יהיה לנו קל במשחק, לכן אני מרוצה מההכנות למשחק נגד הפועל באר שבע למרות ההפסד. לכל השחקנים היתה אפשרות להראות מה הם יודעים. יש לי עכשיו מושג טוב יותר מה התפקוד הכי טוב של כל שחקן במגרש ואת מי אני צריך לקדם יותר", אמר המאמן.  

ספורצה שם דגש בעיקר על משחק ההגנה שלו ויציאה להתקפות מתפרצות. "בכל פעם שאנחנו מוסרים כדורי עומק אנחנו מאוד מסוכנים", הוסיף ספורצה. ההגנה נראתה מבולבלת לעיתים, אבל המאמן טען שזה קרה בגלל היעדרם של שחקני הרכב כמו תומאס ריינמאן, פלאביו סולמוני וסטפן גלנר. 

הפועל באר שבע צריכה להיזהר מכמה שחקנים – הקשר הניו זילנדי מרכוס רוחס שגילה יכולת טובה ושיחק בעבר בבונדסליגה. נלסון פאריירה הפורטוגלי המשחק לצידו בקישור ורומן בואס חלוץ שווייצרי שנרכש מווהלן.

עוד שחקן שגילה יכולת טובה הוא ג'יאנלוקה פרונטינו המשחק אף הוא בקישור.  המחליף סימונה ראפ שהגיע מווהלן הבקיע את שער השיוויון הזמני לתון ולדברי עיתונאים יכולת טובה. אגב, גם לוטם זינו שותף במשחק ההכנה. 

ספורצה שלח מסר לברק בכר: "יש לנו שיטות משחק שונות. נפתיע את הפועל באר שבע בהתקפה". ביום חמישי הקבוצה משחקת בליגה האירופית וביום ראשון הקבוצה תשחק בפתיחת הליגה השוויצרית נגד גראסהופרס של מואנס דאבור.

מי שגנב את ההצגה במשחק נגד ת'ון היה מאמנה החדש של ווהלן, מרטין רואדה., שזעם על כך ששחקן שלו סמיר ראמיזי, לא החליק איתו ידיים אחרי שהוחלף. 

המאמן השתולל ואחז בגרונו של השחקן. השחקן ממוצא סרבי אמר לעיתוני שווייץ: "דבר כזה לא ראיתי בחיי. הייתי בהלם מוחלט. כשהוחלפתי כעסתי על היריבה ששיחקה קשוח ולא על המאמן. הוא יכול להחליף מי שהוא רוצה. לא הבנתי בכלל מה הוא רוצה ממני". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי