מאמן ת'ון הגיע ארצה למרות הולדת הבת

ספורצה. אשתו תצטרך להסתדר בשווייץ בלעדיו
ספורצה. אשתו תצטרך להסתדר בשווייץ בלעדיו | צילום: Gettyimages

ספורצה נחת בישראל וינהל מחר את המשחק בטדי מול הפועל באר שבע

(גודל טקסט)

מאמן ת'ון השווייצרית, צ'יריאקו ספורצה, נחת עם קבוצתו בישראל לקראת המשחק מחר (חמישי) בטדי מול הפועל באר שבע, והזים בכך שמועות כי ייעדר בגלל הולדת בתו אסטלה. ספורצה עלה הבוקר על המטוס וב-19:15 יקיים את מסיבת העיתונאים הרשמית.

 

 

כאמור בתחילה נראה היה שספורצה לא ינהל את המשחק אלא יישאר בביתו בשווייץ ויעזור לאשתו, מרלנה מאייר שטיין, בימים שאחרי הלידה. "אני מאמין בצוות שלי וחושב שהם יסתדרו למשחק אחד בלעדי", אמר המאמן.

 

 

מי שינהל את המשחק מחר באצטדיון טדי (חמישי, 19:50 בשידור ישיר בספורט2) הוא עוזרו, מארק שניידר. כשספורצה נשאל האם יהיה איתו בקשר בטלפוני ויעביר לו הוראות ענה: "זו תהיה טעות מצידי. אני סומך עליו בעינייים עצומות". 

 

ההחלטה של ספורצה עשויה להיתקל בביקורת מצד ההנהלה במידה שתון תצא בתוצאה גרועה מהמשחק בירושלים. העיתון 'בליק' כתב לפני הלידה כי ספורצה תלוי בסוף השבוע הזה בשלוש נשים. הבת שלו שהיתה אמורה להיוולד, אישתו ומצד שני הבעלים של הפועל באר שבע – אלונה ברקת. העיתון כתב על ברקת: "מדובר באישה יפה שמכונה המלכה של באר שבע". 

 

 

 

גם בשוויץ יודעים מי 'המלכה' של באר שבע (דני מרון)

 

תון המריאה הבוקר לישראל בלי ספורצה שאמר גם: "אני מאוד מרוצה שההנהלה אישרה לי להישאר בשווייץ וגילתה עבורי סימפטיה. עבור מרלנה זו לידה ראשונה כך שלא רציתי להשאיר אותה לבד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי