"ההחתמה של ביטון משדרגת את הקבוצה"

החתמה חשוב לכל אוהד סלטיק. ביטון
החתמה חשוב לכל אוהד סלטיק. ביטון | צילום: Gettyimages

בסקוטלנד עוסקים השבוע בעיקר בקשר הישראלי. חבריו מפרגנים

(גודל טקסט)

סלטיק תארח הערב (שידור ישיר בספורט1 החל מ-19:55) את מולדה הנורבגית, והיא חייבת לנצח כדי לצאת מהמקום האחרון בבית בו היא ממוקמת כעת. במשחק הקודם ניצחה מולדה בבית את סלטיק 1:3, והייתה זו השפלה כפולה למאמן סלטיק הנורבגי, רוני דלייה, שנוצח על ידי בן ארצו אולגה גונאר סולשיאר. סולשיאר, שהינו שם קצת יותר גדול ממנו מדלייה, מאמן כיום את הקבוצה הנורבגית אך ידוע בעיקר בתור היותו כ"סופר סאב" של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד.

 

עיתוני סקוטלנד עסקו בהרחבה בשבוע החולף סביב פסטיבל החתמת ניר ביטון עד שנת 2020. השערים של העיתונים הגדולים בסקוטלנד פרסמו תמונות ענק שלו, ושיבחו את החלטתו לחתום על חוזה לעוד חמש שנים. עכשיו מדברים בקבוצה על כך שההסכמה של הקשר הישראלי לחתום לטווח ארוך שדרגה את הקבוצה וישנה ציפייה משחקנים אחרים לחתום.

 

 

"ביטון הוא שחקן חשוב, רצינו לתת לו חוזה חדש והוא רצה להישאר", סיפר בגאווה דלייה. "מדובר בהחתמה חשובה לכל אוהד סלטיק. יש לנו שחקן שאוהב לשחק במועדון, רוצה להישאר כאן כמה שנים ולבנות משהו. הוא צעיר, שיחק שנתיים בנבחרת הצעירה של ישראל ועכשיו הוא שחקן הנבחרת הבוגרת".

 

דיילה אמר עוד: "אנחנו יכולים לבנות את הקבוצה סביב ביטון והוא יכול לעזור לנו להצליח יותר. הוא מתאים לכדורגל האירופי ומראה רמה גבוהה, וזו רק תחילת הקריירה".

 

רוצים שגם הוא יחתום. רוגיץ' (gettyimages)

 

הקשר האוסטרלי טום רוגיץ' הוא שחקן נוסף שקיימת ציפייה ממנו לחתום, בעקבות העובדה שחוזהו נגמר בקיץ הבא. רוגיץ' התראיין אף הוא, לקראת המשחק הערב, אך התייחס בעיקר לביטון ומדבריו ניתן להבין את חשיבותו של הישראלי לקבוצה: "ביטון היה שחקן ענק עבור סלטיק בשנה שעברה והראה את היכולת שלו".

 

"העובדה שהסכים לחתום יכולה רק לדרבן את שאר השחקנים לעשות זאת", ציין רוגיץ', ואולי רמז מעט על עתידו. "כאשר שחקן עם היכולות שלו מסכים להתחייב לקבוצה לזמן ארוך כל כך, מדובר במסר חשוב לשאר השחקנים". רוגיץ' הוא עוד שחקן שאותר בליגה לא גדולה, לאחר שסלטיק החתימה אותו מקבוצת סנטרל קואסט מרינרס מאוסטרליה, תמורת חצי מיליון ליש"ט בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי