"ניר ביטון התמודד עם האתגרים שהוצבו בפניו"

ביטון מול הטורקים. נוכחית פיזית ושליטה במרכז
ביטון מול הטורקים. נוכחית פיזית ושליטה במרכז | צילום: AFP

בתקשורת הסקוטית החמיאו לקשר על יכולתו ב-2:2 מול פנרבחצ'ה

(גודל טקסט)

ניר ביטון קיבל הבוקר (שישי) את הציון 7 ב'סאן הסקוטי' על משחקו אתמול בתיקו 2:2 נגד פנרבחצ'ה בליגה האירופית. התוצאה מאכזבת את האלופה הסקוטית אחרי שכבר הובילה 0:2, וזהו למעשה משחק שני ברציפות בו מסיימת סלטיק בתיקו 2:2 אחרי תוצאה דומה מול אייאקס אסטרדם במשחק הראשון בבית במפעל האירופי. 

 

בעיתון נכתב על ביטון: "הוא החל את המהלך של שער הראשון וגילה יכולת טובה מאוד במחצית הראשונה. הפגין נוכחות פיזית שאיפשרה לו להתמודד עם כמה מהאתגרים שהוצבו בפניו".

 

 

ב'סקוטיש דיילי מייל' קיבל ביטון 6.5 ונכתב: "הוא עזר לסקוט בראון לשלוט על מרכז המגרש עד שהטורקים שטפו אותם במחצית השנייה". 

 

כדורגלן מ.ס אשדוד בעבר, אפא אמברוז, הודה שטעות שלו גרמה לפנרבחצ'ה לחזור במצב 2:0 לחובתה אחרי שנגח לאחור ואיפשר לפרננדאו לצמצם, אבל שחקן סלטיק כריס קומונס הדגיש בסיום שזו תהיה טעות להאשים את אמברוז: "הטעות שלו הוליכה לשער, אבל כללית היה לו משחק טוב. הוא לקח כדורים בנגיחות, הוא התמודד איתם פיזית. טעויות קורות ואם פרננדאו לא היה כובש, אף אחד לא היה אומר כלום. לצערי הוא היה השחקן האחרון במקרה הזה. במשך 44 דקות הוא שיחק היטב ואם נעבור על כל המשחק בטוח עשיתי יותר טעויות ממנו".

 

מאמן סלטיק, רוני דיילה, מאוכזב מהתוצאה: "בשני המשחקי האחרונים בליגה האירופית הובלנו והחמצנו נצחונות בסיום כך שזה מתסכל. עשינו את החיים קשים לשתי קבוצות חזקות, אבל זה לא מספיק כדי לזכות בניצחון". 

 

השער של הסקוטיש דיילי מייל (מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי