קלופ תוקף את ההתאחדות: "התייחסה לשחקן כמו לסוס"‎

קלופ. נו מור מיסטר נייס גאיי
קלופ. נו מור מיסטר נייס גאיי | צילום: Gettyimages

הגרמני יערוך הופעת בכורה באנפילד: "זה מרגש, בוודאי תהיה לי צמרמורת"

(גודל טקסט)

הסתיים ירח הדבש של יורגן קלופ עם הכדורגל האנגלי. אחרי שכולם תיארו אותו כמיסטר "נייס גאיי" יצא המאמן הגרמני בהתקפה חריפה נגד ההתאחדות האנגלית לכדורגל אחרי ששחקן הקבוצה ג'ורדן רוסיטר בן ה-18 חזר פצוע ממשחק הנבחרת עד גיל 19. הגרמני יחגוג את הבכורה שלו באנפילד כמנג'ר ליברפול היום (חמישי) במשחק הליגה האירופית נגד קאזן רובין (ספורט1 החל מ-22:00).

 

מכת הפציעות שנפלה את קלופ מאז בואו מדהימה. אומנם כריסטיאן בנטקה חזר לכשירות, אבל קלופ איבד את דני אינגס וג'ו גומס שנפצע אף הוא במשחק הנבחרת והם גמרו את העונה.

 

 

קלופ אמר אתמול: "עוד לא ראיתי דבר כזה. ההתאחדות האנגלית התייחסה אליו כמו לסוס". רוסיטר הוא חזר פצוע בשריר הרך אחרי ששיחק שלושה משחקים וקלופ ירה: "לא שמעתי דבר כזה ששחקן בן 18 משחק שלושה משחקים בתוך חמישה ימים. בגלל זה הוא פצוע ואני לא חושב שהוא יהיה כשיר בחודש הקרוב. אני לא יודע עם מי אני צריך לדבר על זה, אבל אני אמצע דרך בגלל שזה לא בסדר. השחקנים הצעירים האלה הם העתיד שלנו. אם נתייחס אליהם כאל סוסים נקבל סוסים".

 

רוסיטר. "הצעירים הם העתיד" (gettyimages)

 

קלופ המשיך בשצף קצף: "לא רציתי שביום הראשון שלי אצטרך לדבר עם מישהו מההתאחדות, אבל אין שם מישהו שמבין? הוא נפצע במגרש, לא ברכבת, לא במטוס, לא במכונית. אנחנו צריכים שהצעירים האלה יתקדמו, הם העתיד, שלא יהיו בלחץ, שלא יצטרכו לשחק עד קצה היכולת ואז להיפצע". קלופ היה אתמול נרגז מאוד. הוא הפסיק את לוקאס לייבה מלענות על שאלה של עיתונאי אותה לא אהב.

 

ליברפול הפסידה בבית רק פעם אחת בליגה האירופית ב-2012 לאודינזה 3:2. היא ניצחה 10 משחקים וסיימה ארבע בתיקו. דניאל סטארדיג' עדיין לא כשיר לשחק, בנטקה, רוברטו פירימינו, שז'אן לוברן לא כשירים במאה אחוז.

 

קלופ הכריז שהוא לוקח את הליגה האירופית בשיא הרצינות ורוצה להצליח בה בניגוד לברנדן רוג'רס שראה בה עמס מיותר. הגרמני אמר: "אני רוצה להרגיש את האווירה באנפילד ופעם ראשונה בוודאי תהיה לי צמרמורת. זה אמור להיות רגע מיוחד עבורי. מקווה שכולם ריאלים ולא מצפים שנוביל 0:4 בדקה השלישית או משהו כזה". ההרכב הפותח של ליברפול צפוי להיות דומה לזה ששיחק נגד טוטנהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי