לא רק אצלנו: מיקיטיריאן נשאר בבית ולא ישחק הערב

נשאר בבית. מחטיריאן
נשאר בבית. מחטיריאן | צילום: Gettyimages

(17:55 ספורט 1) גבאלה- דורטמונד הגרמנים חוששים שהארמני ייעצר

(גודל טקסט)

פוליטיקה ועימותים בין מדינות ממשיכים להשפיע על משחקי הכדורגל ברחבי העולם. דורטמונד יצאה היום למשחק נגד גאבלה האזרית ב-18:00 (שידור ישיר בספורט 1 וב-HD) בלי הנריק מחיטריאן בשל החשש לבטחונו.

 

בסוף המאה הקודמת השתוללה מלחמה אכזרית בתוך אזרבייג'ן בינה לבין בדלנים פרו-ארמנים שפעלו בשטחה ("מלחמת נגורנו-קרבאך"). מדובר בסכסוך שלא הסתיים באופן רשמי והדיו מורגשים עד לעצם היום הזה. בשל הסכסוך, הגרמנים תירצו את היעדרותו של מחיטריאן בחשש כי הוא ייעצר

 

 

הסיפור הזה הוא כאין וכאפס לעומת הסיפור הבא: קפטן גבאלה, הקשר ג'ביד חוסיינוב, מואשם שהתגרה באוהדי אפולון לימסול אחרי שהניף מולם דגל של טורקיה בסיום ההתמודדות בין הקבוצות במסגרת המוקדמות. טורקיה כידוע מחזיקה בחלקו הצפוני של האי, וחוסיינוב אף הואשם על ידי עיתונאי מקומי בשם ראסים אלייב שטען כי הוא היה צריך להיאסר על מעשיו. יום למחרת התקיפו שישה רעולי פנים את העיתונאי שמת כתוצאה מכך וחוסיינוב נשלח לכלא בטענה שעמד מאחורי המארב לעיתונאי. 

 

נשלח לכלא. חוסיינוב (gettyimages)

 

נשיא דורטמונד, האנס-יואגכים ואצקה, התבטא בנוגע למדינת הנפט ואמר:" אין שם מדינה דמוקרטית במיוחד". דורטמונד נאלצה לטוס חמש שעות ולגמוע 3500 קילומטרים לעיר באקו לחוף הים השחור. במשחק הערב ילוו אותה כ- 500 אוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי