נכנסו למומנטום: ליברפול ניצחה 0:1 בקאזאן

אייב. קלופ מתחיל להשפיע?
אייב. קלופ מתחיל להשפיע? | צילום: Gettyimages

קלופ רשם ניצחון שני ברציפות. סלטיק הפסידה, ביטון הורחק. דורטמונד עלתה

(גודל טקסט)

אפקט קלופ מתחיל להשפיע. המאמן הגרמני של המרסיסיידרס שהגיע עם גל של תוצאות תיקו בכל המסגרות ראה את קבוצתו מנצחת סופסוף בליגה עם ה-1:3 בסטמפורד ברידג' על צ'לסי בשבת, והערב 0:1 ברוסיה על קאזאן במסגרת המחזור הרביעי בליגה האירופית.

שער של איבי בדקה ה-52 עשה את ההבדל במשחק משמים וליברפול רשמה שלוש נקודות אחרי שלא הצליחה להנצח בשלושת המשחקים הראשונים במפעל (שלוש תוצאות תיקו).

במשחק השני בבית הצליחה סיוון להשוות ל-1:1 מול בורדו משער עצמי של צ'נטומה (94) שמחק יתרון של טורה (67).

קלופ ואייב חוגגים ניצחון בכורה באירופה (AFP)

למעשה, ארבע קבוצות כבר הבטיחו את מקומן בשלב הבא באירופית. דורטמונד שהביסה בבית 0:4 את קבאלה (רויס 28, אובמיאנג 45, זניוב עצמי 67 ומיקיטריאן 70), נאפולי שדרסה 0:5 את מייטלנד הדנית (גבאדיני בצמד, קייחון, אל כדורי ומאגיו כבשו), ראפיד וינה ​שניצחה 1:2 בפלזן את ויקטוריה ומולדה שהכניעה את סלטיק 1:2 בגלזגו.

ניר ביטון היה הגיבור הטרגי של המשחק. שתי בעיטות שלו פגעו בחלוצי סלטיק וחדרו פנימה, אבל רק אחת, זו שפגע בכריס קומונס (26) נכנסה, הבעיטה שפגעה בלי גריפית' נפסלה בטענת נבדל. בדקה ה-77 תפס הקשר הישראלי חלוץ נורבגי מאחור וראה את האדום. למולדה כבשו אל יונאסי (21) והסטד (37).

שאר התוצאות:  קרסנודאר – פאוק סלוניקי 1:2 (68 דקות לגולסה), בשיקטאש – לוקומוטיב מוסקבה 0:0,  קראבאח – מונאקו 1:1,  אייאקס – פנרבחצ'ה 0:0, כרונינגן – ליברץ 1:0,  מארסיי – בראגה 0:1.

 

לצפייה בכל תקצירי הערב בליגה האירופית לחצו כאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי