"דאנדוק הראתה שהיא שייכת לליגה האירופית"

|

באירלנד מתמוגגים מהניצחון 0:1 על מכבי ת"א: "שווה כמו זכיה באליפות"

(גודל טקסט)

אירלנד בעננים אחרי הניצחון ההיסטורי של דאנדוק 0:1 על מכבי תל אביב, שהיה הראשון של קבוצה אירית אי פעם בשלב בתים כלשהו. 

בתקשורת המקומית נטען שהקבוצה הרימה את הרף עבור שאר הקבוצות האיריות: "דאנדוק לא רק הוסיפה 360 אלף יורו לקופתה, אלא הראתה בלילה קסום שהיא שייכת לקבוצות הטובות באירופה. סכום הכסף בו זכתה בלילה אחד, שווה ערך לזכיה באליפות הליגה האירית". 

קיירן קילדאף שחגג אתמול יום הולדת, עלה מהספסל וזכה לכבוש את שער הניצחון בדיוק כמו שעשה ב-1:1 מול אלקמאר. "השער שכבשתי הרגע הכי מאושר שלי בקריירה. אנחנו יוצרים לעצמנו מורשת. המטרה  כעת היא לעלות מהבית הזה לשלב הבא. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק במשחק הקבוצתי והטקטי. סוד ההצלחה שלנו היתה המשמעת והסבלנות". 

המאמן סטיבן קני שהצהיר לפני תחילת הקמפיין שהוא רוצה לעלות לשלב 32 הגדולות נשמע אז אולי הזוי, אבל הניצחון על מכבי ת"א מעמיד אותו במצב טוב לעמוד במשימה. "ההמשכיות של רביעיית ההגנה שלנו היא חשובה מאוד. הם עמדו בלחץ כשמכבי החזיקה בכדור במחצית השנייה וניסתה לחדור פנימה", ניתח.

המגן שון גנון: "השחקנים מרחפים אחרי הניצחון הזה. יש לנו עונה חלומית. לנצח את מכבי תל אביב עם תקציב ענק שאנחנו לא יכולים לחלום עליו זה הישג מדהים ברמה של הדחת באטה בוריסוב. ההרגשה מטריפה לנצח בפעם הראשונה בשלב הבתים. זה מוכיח עד כמה הקבוצה שלנו חזקה. היתה לנו הופעה ענקית". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי