"הגול מגיע לגולסה, גם לאלישע יש חלק בניצחון"

סקאריונה
סקאריונה | צילום: אודי ציטיאט, אלקמאר

אחרי ה-1:2 אצל אלקמאר פרגנו במכבי ת"א לקשר ולמאמן שהאמין בו

(גודל טקסט)

"הגול הזה כל כך הגיע לאייל גולסה", כך אמרו במכבי תל אביב אחרי הניצחון 1:2 בהולנד על אלקמאר, במחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית,  משער ניצחון אדיר של הקשר. "גם לאלישע לוי יש קרדיט בניצחון הזה", הוסיפו בקבוצה, "המאמן הלאומי זימן את גולסה לסגל ואותת בכך למאמן מכבי שוטה ארבלדזה שהוא חייב להאמין בקשר".

 

המאמן הגיאורגי זכה למחמאות על ניהול המשחק מול הקבוצה בה כיכב כשחקן. גם האריס מדוניאנין, אלי דסה, טל בן חיים הבלם ואוסקר סקאריונה גרפו שבחים. הארגנטיני הצטנע והעדיף להפנות את הזרקורים לכובש שער הניצחון. "הגול המדהים של גולסה השאיר אותנו בחיים בליגה האירופית". אגב, השער הזה שבר בצורת הבקעות של שלוש שנים עבור הקשר המוכשר שגדל במכבי חיפה.

 

 

הצהובים ינחתו ביום שישי אחר הצהריים בישראל ויפתחו בהכנות למשחק הליגה ביום שני בנתניה נגד מכבי חיפה. ייתכן שארבלדזה יאפשר לחלק מהשחקנים ששיחקו מול אלקמאר לנוח וישקול את החזרתם לסגל של עדן בן בסט, אבי ריקן אליאל פרץ ושגיב יחזקאל. בכל מקרה נראה שבן בסט וברק יצחקי יעזבו את הצהובים בחלון ההעברות של ינואר (הראשון לקריית שמונה והשני לבית"ר ירושלים).

 

גולסה עם מיכה. ככה שוברים בצורת (אודי ציטיאט, אלקמאר)

 

סקאוטים של שתי קבוצות מרוסיה ישבו ביציע של אלקמאר וחזו במדוניאנין. סקאוטים של קבוצות מאיטליה, אנגליה, ספרד וגרמניה חזו בחלוץ טל בן חיים שאכזב אותם עם יכולת פושרת.

 

בקבוצה עסקו גם בשתי ההחמצות של החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון. "ההחטאה הראשונה היתה יותר הצלה של שוער", אמר שחקן בקבוצה, "בפספוס השני הכדור היה חזק והמגע עם הרגל היה קשה. אני בטוח שווידאר ייתן את הגול שלו בגומלין מול ההולנדים".

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי