"מדוניאנין המנוע, בן חיים חותך הגנות כמו חמאה"

בן חיים. את הכתומים הוא לא הצליח להכניע
בן חיים. את הכתומים הוא לא הצליח להכניע | צילום: עדי אבישי

מרשיץ' מבני יהודה סיפר בקרואטיה על מכבי ת"א: "היידוק יכולה לעבור אותה"

(גודל טקסט)

אוהדי מכבי תל אביב סבורים שקבוצתם מועמדת לעבור בקלות את היידוק ספליט, אבל מסתבר שהם תופסים את הקרואטים בכושר הכי טוב שלהם מזה שנים.

 

שלושה ניצחונות ליגה מתחילת העונה עבור המאמן מריאן פושניק, שהצליח להוביל את היידוק פעם שלישית בשלוש שנים לשלב הפלייאוף – והשנה הם גם מקווים להגיע לשלב הבתים היוקרתי.

 

 

הערב (20:00) בספליט תתארח האלופה דינאמו זאגרב למשחק ליגה שכבר מוגדר כ"משחק העונה", אליו כמובן כל הכרטיסים נמכרו. בקיץ 2006 פתחה היידוק עם שישה נצחונות רצופים את העונה וזהו השיא שלה שהיא עד היום לא הצליחה לשבור. פושניק אמר: "צברנו שישה נצחונות באירופה ובליגה וזה כבר לא קל. ברור שיהיה קשה לעבור גם את זאגרב וגם את מכבי תל אביב". 

 

לקראת המפגש מול הצהובים, בקרואטיה ראיינו את אנטוניו מרשיץ' מבני יהודה שכבש שער מול מכבי תל אביב בגביע הטוטו (1:2) ושיחק בעבר בקבוצה השנייה של העיר. "זה לא הולך להיות קל להיידוק", הזהיר קשר הכתומים.

 

מרשיץ הכניע את מכבי ת"א בתחילת השבוע (עדי אבישי)

 

"מכבי חזקה ועוצמתית. היא צירפה את יוסי בניון שעדיין טוב מאוד וכבש שני שערים במוקדמות. הוא קליל ולא נראה מבוגר. להיידוק יהיה קשה. מכבי ת"א מבוססת בעיקר על האריס מדוניאנין והיא הקבוצה החזקה בישראל, למרות הפסד האליפות". 

 

מרשיץ' החמיא גם לטל בן חיים, שחקן הכנף של הצהובים: "הוא שחקן מסוכן, מהירות מדהימה. הוא חותך הגנות כמו חמאה וצריך יהיה להיזהר ממנו". למרות זאת הוא סבור שיש סיכוי: "מכבי טכנית, אבל היידוק יודעת להיות אגרסיבית ועם משחק נכון אפשר לעבור אותם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי