"קיארטנסון לא יהיה מכונת שערים כמו זהבי"

|

במכבי ת"א מאוכזבים מהחלוץ האיסלנדי. מדוניאנין: "זה לא בגללו, כולנו אשמים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שמרה על הסיכוי לסיים במקום השני בבית האירופי ולהעפיל לשלב הבא, למרות האכזבה הגדולה מתוצאת התיקו 0:0 נגד אלקמאר. 

וידאר קיארטנסון ספג לא מעט ביקורות על היכולת שלו. "הוא נושא על גבו תו מחיר של 3.5 מיליון יורו ולא מבקיע", אמרו בסביבות המועדון. "הוא נראה אבוד בתוך המרחב ואיבד את כל הביטחון. בונים עליו שיהפוך למכונת שערים כל כך מהר כמו ערן זהבי וזה לא יקרה".

חבריו של האיסלנדי לקבוצה מגנים. "זה לא בגלל קיארטנסון, כל הקבוצה יצרה את התיקו הזה", הודיע האריס מדוניאנין. "וידאר חלוץ מעולה והוא צריך לחזור לעצמו לאט לאט". איתן טיבי: "וידאר חלוץ מצוין ובאימונים הוא מבקיע שערים רבים וכך יקרה אתו בהמשך. הוא יקבל מהקבוצה את התמיכה והעזרה וכולנו מאמינים בו".

מדוניאנין התייחס גם ליכולת במשחקים האחרונים והעובדה שהוא וחבריו לא כבשו כבר בשלושה משחקים מתוך ארבעת האחרונים: "אם היינו מנצחים 0:1 או 1:2 היו מדברים אחרת וזה נורמלי. אני מאוד מאוכזב מעצמי ומאשים רק את עצמי כי אי אפשר לפספס משחקים כאלו בהם אתה מגיע להרבה מצבים מול השער. אתם צריכים לראות את הפנים שלי כשהכדור לא נכנס".


מדוניאנין: "כולם אשמים" (דני מרון)

לראשונה מזה זמן רב, משחק ההגנה היה טוב מאוד. טל בן חיים הבלם שנמצא במעקב של המאמן הלאומי אלישע לוי, ובלט גם אתמול אמר: "יצרנו מספיק מצבי הבקעה כדי לנצח את המשחק והכדור לא רוצה להיכנס לרשת. אני בטוח שזה יקרה כבר בקרוב ונשוב להבקיע שלושה וארבעה שערים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי