"רדפנו אחריו": סקאריונה ירוויח כ-800 אלף יורו

סקאריונה. מחטף של ארבלדזה
סקאריונה. מחטף של ארבלדזה | צילום: באדיבות מכבי ת"א

במכבי ת"א מרוצים מצירופו של הקשר. 20:00 בספ'1: בניון יפתח מול קאיראט?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סחטה בשבוע שעבר 1:1 מקאיראט הקזחית בתוספת הזמן, והערב בנתניה (20:00, ישיר בספורט1 וב-HD) היא זקוקה לניצחון או לתיקו ללא שערים כדי להבטיח את עלייתה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית שם כבר ממתינה לה פאנדורי הרומנית.

 

ערב המשחק הודיעו הצהובים על צירופו של הקשר הארגנטיני אסקיאל אוסקר סקאריונה, שסיים את חוזהו בקאשימפאשה הטורקית ובחר להצטרף לקבוצתו של שוטה ארבלדזה, תחתיו שיחק בעבר.

 

 

סקאריונה קיבל הצעה כספית מפתה במיוחד וירוויח במכבי ת"א כ-800 אלף יורו לעונה לפני מעניקים, סכום שאושר על ידי גולדהאר לאחר העובדה שהצטרף בהעברה חופשית. "המו"מ התנהל קרוב לחודש. אין ספק שזה שחקן ששווה לשלם לו כל סכום, רדפנו אחריו", אמר מקורב למועדון.

 

בטורקיה דווח כי הקשר כבר היה בדרכו לחתום בשורות האלופה בשיקטאש, גם גלאטסראיי הוזכרה כמועמדת לצרפו, אלא שניסיון ההפיכה הצבאי במדינה והמצב ברחובות הביא לשינוי כיוון מהיר ולשיחה עם ארבלדזה על הגעתו לתל אביב. הקשר הארגנטיני מצטיין כמו זהבי בעיקר בכיבוש שערים מתוך הרחבה ונחשב לבועט פנדלים וחופשיות מעולה.

 

סקאריונה. עונת השיא שלו בטורקיה הייתה תחת ארבלדזה (Gettyimages)

 

מכבי תל אביב מצפה הערב לאצטדיון מלא באוהדים ונראה כי ההתלבטות המקצועית היחידה של ארבלדזה בנוגע להרכב היא עמדת כנף שמאל, שם טרם הוחלט מי מבין טל בן חיים ויוסי בניון יזכה לקרדיט. גם בעמדת המגן השמאלי עשוי להתבצע שינוי, כאשר עומרי בן הרוש מועמד לשוב ל-11.

 

אם מכבי ת"א תעבור את קאיראט ומכבי חיפה תעבור את נומה קאליו, תשחק מכבי תל אביב את המשחק הראשון בשבוע הבא בנתניה וחיפה תצא למשחק חוץ בשל העובדה ששתי הקבוצות מארחות באצטדיון בנתניה ומכבי חיפה כמחזיקת הגביע היא בעלת זכות הבחירה.

 

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ',  דור פרץ, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש (אבי ריקן), גל אלברמן, חאריס מדוניאנין, דור מיכה, נוסא איגיבור, אורלנדו סה, טל בן חיים (יוסי בניון).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי