4 מועדונים מאירופה במרדף אחרי מדוניאנין

מדוניאנין
מדוניאנין | צילום: עדי אבישי

שאלקה שלחה נציג למשחק מול זניט, מיינץ עקבה אחריו בנבחרת. ייפרד ממכבי ת"א?

(גודל טקסט)

לא רק טל בן חיים החלוץ מעורר עניין באירופה לעונה הבאה או לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר. כפי שפורסם כאן לראשונה, שני שחקנים נוספים של מכבי תל אביב, האריס מדוניאנין ונוסא איגייבור נמצאים על הכוונת של מספר מועדונים ברוסיה וגרמניה שכבר עוקבים אחרים. סקאוטים צפוים אף לעקוב אחר השניים במשחק מול אלקמאר. 

האריס מדוניאנין, לו חוזה עד סיום העונה, יכול כבר בינואר לבחור לעצמו מועדון אחר. קרסנודאר הרוסית ושאלקה הגרמנית התלהבו מהקשר הבוסני כשנציגי המועדונים עקבו אחריו במשחק נגד זניט סנט פטרסבורג (3:4 לרוסים). מספר מועדונים נוספים, בהם מיינץ והאנובר, עקבו אחרי מדוניאנין במשחקי נבחרת בוסניה בשבוע שעבר. 

מכבי תל אביב הציעה למדוניאנין חוזה חדש ארוך טווח בשכר של 650 אלף יורו לעונה, הצעה עליה עדיין לא השיב. כזכור, מדובר בקדנציה השניה של הקשר במועדון, לאחר שכבר לבש את מדי הצהובים בעונות 2010/11 ו-2011/12. בנוסף, בעת שהיה שייך למכבי תל אבי ב הושאל לגזיאנטפספור מהליגה הטורקית. 


איגייבור, גם עתידו עדיין לא ברור (עדי אבישי)

בנושא נוסא איגייבור, המסיים בקיץ חוזה, יש למכבי תל אביב אופציה להאריך את חוזהו אם ישלים 70 אחוז ממשחקי הקבוצה. הניגרי אישר כי בקיץ היו לו שתי הצעות מהליגה הצרפתית, אבל העדיף להמשיך בקרית שלום. גם איגייבור עדיין לא השיב על ההצעה של מכבי תל אביב לשדרג ולהאריך את חוזהו.

במשחק ביום חמישי נגד אלקמאר במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית, אליו המריאה מכבי תל אביב, תנהל שישיית שופטים מרומניה בראשותו של אישטוואן קובאץ' בן ה–42.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי