אדר: "הפסד מכוער". דה בור: "איבדנו את הראש"

אינטר בהלם
אינטר בהלם | צילום: gettyimages

איטליה בהלם אחרי ההפסד של אינטר 2:0 לבאר שבע: "אסור לנו לחפש תירוצים"

(גודל טקסט)

שבוע וחצי אחרי שאיטליה חזרה מחיפה עם 3 נקודות פשוטות, ארץ המגף ספגה מכה באגו הכדורגלני. סביר להניח שאוהדי יובנטוס או מילאן לא בדיוק מצטערים, אבל תתקשו למצוא מישהו שחזה ניצחון של קבוצה ישראלית על אינטר בסן סירו. 

"הלם", זעקה הכותרת ב"קוריירה דלו ספורט", בעוד שב"גאזטה דלו ספורט" פשוט נכתב: "הסיוט הכי גדול שניתן היה לצפות לו". הביקורת העצמית של אנשי אינטר לא הייתה עדינה יותר מאשר זו שחטפו מכלי התקשורת. להיפך. 

"פשוט איבדנו את הראש", אמר בסיום המאמן פרנק דה בור, שהחליף על הקווים את רוברטו מנצ'יני. "אנחנו חייבים לנתח מה קרה במשחק הזה. אני מאוד מצטער עבור האוהדים שהגיעו לאיצטדיון, כי לא ניצחנו. איבדנו את הכדור בקלות מדי ושיחקנו ברשלנות". 

"כמו במשחק מול פסקארה, איבדנו את הראש קצת אחרי שספגנו. רק ב-20 הדקות האחרונות התחלנו לשחק טוב והיינו בטוחים שנבקיע", המשיך המאמן ההולנדי המתוסכל. "אני לא מבין איך אפשר לאבד את הראש ככה כשאנחנו רק בפיגור 1:0 ועוד יש זמן להתאושש. אסור לאבד שליטה ככה". 


לא הבינו מה הכה בהם. שחקני אינטר (gettyimages)

"כיום אין כזה דבר משחק קל בכדורגל", הוסיף אדר בראיון ל-SKY איטליה. "קרסנו פסיכולוגית ואחרי השער שלהם לא הצלחנו להגיב. זה היה הפסד מכוער. חבל, כי אחרי המשחק מול פסקארה עוד ניצחון היה עוזר לנו לבטחון, אבל ברור שאנחנו צריכים עוד לעבוד על זה". 

"האם היינו מרוכזים כבר במשחק הבא מול יובנטוס? לא, זו התעסקות תקשורתית", הבהיר החלוץ, ששיחק לאחרונה במדים הלאומיים של איטליה מול נבחרת ישראל. "אנחנו מקצוענים והראש שלנו היה צריך להיות ממוקד במשחק הזה". 


הפנים אמרו הכל (gettyimages)

"זה רחוק מאוד מאינטר שאנחנו רוצים לראות", הסכים הבלם אנדראה ראנוקיה. "קיווינו לתוצאה אחרת, אבל זה מאחורינו ואנחנו חייבים להתמקד ביובנטוס. יש לנו הרבה עבודה וברור שאנחנו קצת בפיגור מבחינת כושר. אבל אנחנו אינטר ואסור לנו לחפש תירוצים, כך שכנראה לא הייתי צריך להגיד את זה. אם לא מנצחים במשחקים כאלה, צריך לפחות לא להפסיד בהם".  

"אני באמת לא יכול להגיד איפה הבעיה", סיכם ראנוקיה. "אני לא חושב שיש שחקני הרכב ראשון והרכב משני. כולם עובדים קשה כדי לתת את המיטב. אנחנו עדיין רחוקים מאוד מהאינטר שאנחנו רוצים להיות. זו רק מעידה ונפצה על כך מול יובנטוס".


פרנק דה בור. הוא עוד יחטוף מהתקשורת האיטלקית (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי